Βασικές Αρχές Διαχείρησης των Σχέσεων με τους πελάτες
- Βασικές Αρχές Customer Relationship Management
- CRM στρατηγική πριν την υλοποίηση του λογισμικού
- Διαδικασίες Διαχείρισης των πελατών
- Σχεδιασμός & Υλοποίηση
Eξοικίωση με τις βασικές έννοιες
· Δομή Microsoft CRM Dynamics
- Απαιτούμενη πληροφοριακή υποδομή
- Accounts - Sub accounts (Ιεραρχία , ενεργοί και μη ενεργοί κωδικοί,δεδομένα που χαρακτηρίζουν ένα account)
- Contacts
- Activities. Πως εισάγονται , πως παρακολοθούνται . Ιστορικότητα πελάτη
- Σχέσεις μεταξύ accounts , contacts και opportunities . Πως δομούνται και για ποιο λόγο πρέπει να χρησιμοποιούνται
- Merging records . Πως και πότε ενώνονται 2 εγγραφές
· Workplace
Sales for Outlook
· Πότε χρησιμοποιείται το Sales for Outlook
- Διαφορές μεταξύ desktop client και laptop client
- Διαχείριση εισερχομένων και εξερχομένων e-mail . Track ID
- Συγχρονισμός . Πως γίνεται και πότε
- Ποιες ενέργειες συγχρονίζονται (tasks,e-mails,appointments,contacts)
· Mail merge functionality.
Sales Management Life Cycle
· Περιήγηση στο Sales module
Lead Management
· τι είναι το lead. Πως καταγράφεται , ποιες πληροφορίες εισάγονται και ποια η σημασία τους
- Αυτόματος τρόπος εισαγωγής με την χρήση excel ή txt files
- Qualify,Disqualify,re-activate
- Πως προσεγγίζουμε leadsμε ομαδικά e-mail
· Μετατροπή ενός lead σε opportunity
Opportunities
· Τι σημαίνει opportunity για το Microsoft CRM dynamics
- Τιμοκατάλογοι και χρήση τους σε ευκαιρίες πώλησης. Σύνδεση με προϊόντα , αυτόματοι τρόποι υπολογισμού εκπτώσεων
- Προϊόντα , δένδρο προϊόντων , subjects και πως συνδέονται με ευκαιρίες πώλησης
- Άνοιγμα , κλείσιμο , απενεργοποίηση , επανενεργοποίηση ευκαιρίας πώλησης
· Τα διαδοχικά στάδια πώλησης. Αναφορά σε ροές εργασίες και αυτοματοποιημένες διαδικασίες πωλήσεων. Η σημασία τους για την εταιρία
Quotes
· Η διαφορά τους από τα opportunities. Μετατροπή opportunity σε quote
- Δημιουργία νέας προσφοράς, διαδοχικά στάδια (Draft,active,won,lost)
- Τι είναι τα προϊόντα εκτός τιμοκαταλόγου (write in )
· Ενεργοποίηση , αναθεώρηση (revision)
Orders - Invoices
· Μετατροπή quote σε order .
· Τιμολόγηση παραγγελλίας
Competitors
· Ανάλυση ανταγωνισμού (SWOT analysis)
· Πρακτική σε εισαγωγή και χαρακτηρισμό ανταγωνιστή.Συνδυασμός με προσφορά
Sales Literature
· Τι υλικό χρησιμοποιείται
- Απο ποιους χρησιμοποιείται και πως αναζητείται (keywords,search κλπ)
- Πρακτική σε εισαγωγή και αναζήτηση υλικού
Sales Productivity
· Πρόβλεψη πωλήσεων ( Forecasting ) και εκτίμηση της παραγωγικότητας ( sales productivity )
- H διαδικασία αναζήτησης (Advanced find) . Πως μπορούν να αλλάξει η μορφή μιας αναφοράς.Αναφορά στα Saved views
- Οι έτοιμες αναφορές (Reporting)
· Δυνατότητες περαιτέρω ανάλυσης (εξαγωγή σε excel , pivot tables )
Marketing automation
- Δημιουργία καμπάνιας προώθησης και εκτίμηση αποδοτικότητας με
- οικονομικά στοιχεία .
- Αυτόματες καμπάνιες με την χρήση e-mail
- Απόδοση προϊόντων , καναλιών προώθησης και επαφών με τους πελάτες
Customer Service
- Αυτόματη ενημέρωση και κάλυψη συμβολαίων διαφορετικών επιπέδων εξυπηρέτησης .
- Διαχείριση συμβολαίων ( εγγυήσεις, συμβόλαια ωρών κλπ)
- Διαχείριση περιπτώσεων υποστήριξης
- Γνωσιακή βάση δεδομένων . Πως η γνώση παραμένει στην εταιρία και βοηθά την επίλυση μελλοντικών περιπτώσεων
- Ημερολόγιο τεχνικού τμήματος, Η ορθή διαχείριση των πόρων και η αποφυγή αλληλο-επικαλύψεων
Οι συμμετέχοντες παίρνουν το Βιβλίο Working with Microsoft Dynamics (Mike Snyder, Jim Steger ).
Μεθοδολογία Υλοποίησης Σεμιναρίου & Οπτικοακουστικά Μέσα