Σεμινάρια >> Σεμινάρια Πληροφορικής >> Σεμινάρια CRM, Data Analysis, BI & Data Mining >> Microsoft Dynamics CRM 3.0

Σεμινάριο Microsoft Dynamics CRM

Ελαχιστοποίηση

Σκοπός Σεμιναρίου

Στόχος του προγράμματος είναι η κατανόηση των βασικών αρχών διαχείρισης των σχέσεων με τους πελάτες και η επαφή με το Micosoft CRM. Επίσης στόχος του προγράμμματος είναι η κατανόηση των διαδικασιών (Technical & Business Processes) που απαιτούνται για την αποτλεσματική υλοποίηση του Microsoft CRM.

 Το σεμινάριο Απευθύνεται

Απευθύνεται σε Στελέχη Επιχειρήσεων που στα πλαίσια των καθηκόντων τους ασχολούνται με την διαχείριση των πελατειακών σχέσεων σε επιχειρησιακό (Πωλήσεις, Marketing, Service) ή και σε τεχνικό επίπεδο.

Διάρκεια Σεμιναρίου

     Το σεμινάριο διαρκεί16 ώρες

 Προϋποθέσεις Συμμετοχής στο Σεμινάριο

 Η συμμετοχή στο σεμινάριο προϋποθέτει επαγγελματική εμπειρία.  

 Συνοπτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου

Βασικές Αρχές Διαχείρησης των Σχέσεων με τους πελάτες
  • Βασικές Αρχές Customer Relationship Management
  • CRM στρατηγική πριν την υλοποίηση του λογισμικού 
  • Διαδικασίες Διαχείρισης των πελατών 
  • Σχεδιασμός & Υλοποίηση
Eξοικίωση με τις βασικές έννοιες
·      Δομή Microsoft CRM Dynamics
  • Απαιτούμενη πληροφοριακή υποδομή
  • Accounts - Sub accounts (Ιεραρχία , ενεργοί και μη ενεργοί κωδικοί,δεδομένα που χαρακτηρίζουν ένα account)
  • Contacts
  • Activities. Πως εισάγονται , πως παρακολοθούνται . Ιστορικότητα πελάτη
  • Σχέσεις μεταξύ accounts , contacts και opportunities . Πως δομούνται και για ποιο λόγο πρέπει να χρησιμοποιούνται
  • Merging records . Πως και πότε ενώνονται 2 εγγραφές
·      Workplace
Sales for Outlook
·      Πότε χρησιμοποιείται το Sales for Outlook
  • Διαφορές μεταξύ desktop client και laptop client
  • Διαχείριση εισερχομένων και εξερχομένων e-mail . Track ID
  • Συγχρονισμός . Πως γίνεται και πότε
  • Ποιες ενέργειες συγχρονίζονται (tasks,e-mails,appointments,contacts)
·      Mail merge functionality.
Sales Management Life Cycle
·      Περιήγηση στο Sales module
Lead Management
·      τι είναι το lead. Πως καταγράφεται , ποιες πληροφορίες εισάγονται και ποια η σημασία τους
  • Αυτόματος τρόπος εισαγωγής με την χρήση excel ή txt files
  • Qualify,Disqualify,re-activate
  • Πως προσεγγίζουμε leadsμε ομαδικά e-mail
·      Μετατροπή ενός lead σε opportunity
Opportunities
·      Τι σημαίνει opportunity για το Microsoft CRM dynamics
  • Τιμοκατάλογοι και χρήση τους σε ευκαιρίες πώλησης. Σύνδεση με προϊόντα , αυτόματοι τρόποι υπολογισμού εκπτώσεων
  • Προϊόντα , δένδρο προϊόντων , subjects και πως συνδέονται με ευκαιρίες πώλησης
  • Άνοιγμα , κλείσιμο , απενεργοποίηση , επανενεργοποίηση ευκαιρίας πώλησης
·      Τα διαδοχικά στάδια πώλησης. Αναφορά σε ροές εργασίες και αυτοματοποιημένες διαδικασίες πωλήσεων. Η σημασία τους για την εταιρία
Quotes
·      Η διαφορά τους από τα opportunities. Μετατροπή opportunity σε quote
  • Δημιουργία νέας προσφοράς, διαδοχικά στάδια (Draft,active,won,lost)
  • Τι είναι τα προϊόντα εκτός τιμοκαταλόγου (write in )
·      Ενεργοποίηση , αναθεώρηση (revision)
Orders - Invoices
·      Μετατροπή quote σε order .
·      Τιμολόγηση παραγγελλίας
Competitors
·      Ανάλυση ανταγωνισμού (SWOT analysis)
  • Σύνδεση με προσφορές
·      Πρακτική σε εισαγωγή και χαρακτηρισμό ανταγωνιστή.Συνδυασμός με προσφορά
Sales Literature
·      Τι υλικό χρησιμοποιείται
  • Απο ποιους χρησιμοποιείται και πως αναζητείται (keywords,search κλπ)
  • Πρακτική σε εισαγωγή και αναζήτηση υλικού
Sales Productivity
·      Πρόβλεψη πωλήσεων ( Forecasting ) και εκτίμηση της παραγωγικότητας ( sales productivity )
  • H διαδικασία αναζήτησης (Advanced find) . Πως μπορούν να αλλάξει η μορφή μιας αναφοράς.Αναφορά στα Saved views
  • Οι έτοιμες αναφορές (Reporting)
·      Δυνατότητες περαιτέρω ανάλυσης (εξαγωγή σε excel , pivot tables )
Marketing automation
  • Δημιουργία καμπάνιας προώθησης και εκτίμηση αποδοτικότητας με
  • οικονομικά στοιχεία .
  • Αυτόματες καμπάνιες με την χρήση e-mail
  • Απόδοση προϊόντων , καναλιών προώθησης και επαφών με τους πελάτες
Customer Service
  • Αυτόματη ενημέρωση  και κάλυψη συμβολαίων διαφορετικών επιπέδων εξυπηρέτησης .
  • Διαχείριση συμβολαίων ( εγγυήσεις, συμβόλαια ωρών κλπ) 
  • Διαχείριση περιπτώσεων υποστήριξης
  • Γνωσιακή βάση δεδομένων . Πως η γνώση παραμένει στην εταιρία και βοηθά την επίλυση μελλοντικών περιπτώσεων
  • Ημερολόγιο τεχνικού τμήματος, Η ορθή διαχείριση των πόρων και η αποφυγή αλληλο-επικαλύψεων

Οι συμμετέχοντες παίρνουν το Βιβλίο Working with Microsoft Dynamics (Mike Snyder, Jim Steger ).

Μεθοδολογία Υλοποίησης Σεμιναρίου & Οπτικοακουστικά Μέσα

Πριν την έναρξη του προγράμματος ειδικά ερωτηματολόγια ανάλυσης αναγκών αποστέλλονται σε όλους τους υποψήφιους συμμετέχοντες προκειμένου να γίνει η καταγραφή των εξής στοιχείων:

  • Ακαδημαϊκό Υπόβαθρο
  • Επαγγελματική Εμπειρία στην προηγούμενη καριέρα
  • Τρέχουσα θέση στην Επιχείρηση
  • Προσδοκίες που επιθυμείτε να καλύψει το σεμινάριο
  • Άλλες παρατηρήσεις σχετικά με την υλοποίηση του Σεμιναρίου

 Έντυπο Υλικό

  • Σημειώσεις Εισηγητή και Βιβλίο του Εμπορίου.

Υπηρεσίες Catering - Coffee Break

Για τα σεμινάρια που διοργανώνονται πρωϊνές ώρες (09.00-17.00) προσφέρονται 2 Coffee Break με χυμό και βουτήματα (ένα κατά την άφιξή σας και ένα μετά το γεύμα) ενώ το μεσημέρι προσφέρεται καθιστό γεύμα με αναψυκτικό. Για τα σεμινάρια που διοργανώνονται απογευματινές ώρες (17.30-21.30 μμ) προσφέρονται Coffee Break, χυμός και βουτήματα καθόλη την διάρκεια του σεμιναρίου.

 Σχόλια - Παρατηρήσεις

Το σεμινάριο στηρίζεται σε ενεργητικές εκπαιδευτικές τεχνικές.

Text/HTML

Ελαχιστοποίηση

 

 Σχετικά Σεμινάρια:

Datamining ο ρόλος του στη λήψη επιχειρ. αποφάσεων  ||  Data Mining for Business intelligence  ||  Data cleansing και data quality for Β.Ι.   ||  Data Analysis με το SPSS  ||  Microsoft Dynamics CRM 3.0   ||  EViews

Εκδηλώστε Ενδιαφέρον

Ελαχιστοποίηση

Πληροφορίες

Ελαχιστοποίηση

Επικοινωνία

Ελαχιστοποίηση

  Q-Training  Αθήνα: Εκπαιδευτικό Κέντρο: Καλλιρρόης 85, 117 45, Νέος Κόσμος (100μ από Metro Fix), Κεντρικά Γραφεία: Ηρακλέους 11, 117 43, Νέος Κόσμος Τηλ. Κέντρο: 210 9244468  Fax. 210 9244510 e-mail: info@q-training.gr   Θεσσαλονίκη: Τηλ. 23920 92542, Fax. 23920 92543, Ιωάννινα: Πλατεία Ομήρου 12, Τηλ. 2651067888 Σύρος: Αντώνιος Βουτσίνος, Φολεγάνδρου 17, Τηλ. 2281086844

Αρχική | Προγραμματισμένα Σεμινάρια | Δομή Site