Σεμινάρια >> Με Βάση Μέγεθος, Κλάδο ή Ειδικότητα >> Με βάση Eιδικότητα >> Σεμινάρια Εκπαίδευσης Εκπαιδευτών  >> Αποτελεσματικός Σχεδιασμός Εκπαιδευτικών Προγραμ.

Σεμινάριο : Αποτελεσματική Σχεδίαση Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων

Ελαχιστοποίηση

Αποτελεσματική Σχεδίαση Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων

Σκοπός Σεμιναρίου

Βασικός σκοπός του προγράμματος είναι οι συμμετέχοντες :

  • Να γνωρίσουν τα σύγχρονα εργαλεία, τις μεθοδολογίες και τις τεχνικές σχεδιασμού εκπαιδευτικών προγραμμάτων.
  • Να είναι ικανοί να σχεδιάσουν και να εκπονήσουν ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα ενηλίκων το οποίο θα αλλάξει τα δεδομένα στην απόδοση των συμμετεχόντων.
  • Να αλλάξουν τρόπο σκέψης στον τρόπο προσέγγισης της διαδικασίας σχεδιασμού εκπαιδευτικών προγραμμάτων.
Περισσότερες πληροφορίες για τον τομέα της Εκπαίδευσης Εκπαιδευτών, (Τrain The Trainer) μπορείτε να βρείτε στο εξειδικευμένο Portal που διατηρεί η Εταιρία μας : www.trainthetrainer.gr

 Το σεμινάριο Απευθύνεται

Σε όλες τις βαθμίδες εκπαιδευτών (εισηγητών - Trainers) που εκτός από την εισήγηση, αναλαμβάνουν και τον σχεδιασμό εκπαιδευτικών προγραμμάτων.

Διάρκεια Σεμιναρίου

   Το σεμινάριο διαρκεί 16 ώρες

 Προϋποθέσεις Συμμετοχής στο Σεμινάριο

 Η συμμετοχή στο σεμινάριο προϋποθέτει επαγγελματική εμπειρία σε θέματα Business Training.

 Συνοπτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου

Διδακτική Ενότητα  1 : Προγραμματισμός (Planning)
Ερωτήσεις των οποίων την απάντηση πρέπει να γνωρίζετε όταν σας αναθέτουν ένα έργο ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος.

Συμβουλές για τον αποτελεσματικό σχεδιασμό εκπαιδευτικών προγραμμάτων

Εκτίμηση του απαιτούμενου χρόνου σχεδιασμού

Προτεραιότητες κατά τον σχεδιασμό εκπαιδευτικών προγραμμάτων

Το θέμα της μείωσης κόστους του σχεδιασμού και της σχεδίασης με βάση περιορισμένο budget

Κανόνες που σχετίζονται με την διάρκεια του προγράμματος

Διδακτική Ενότητα 2 : Ανάλυση (Analysis)
Κρίσιμα στοιχεία που πρέπει να γνωρίζετε για τους υποψήφιους εκπαιδευόμενους
Σημεία άντλησης πληροφοριών για τους εκπαιδευόμενους
Πως αντιμετωπίζεται η περίπτωση κατά την οποία οι επαιδευόμενοι έχουν διαφορετικό background
Πως να αναπτύξετε "performance based" περιεχόμενο
Πόσο πρέπει να είναι το θεωρητικό υλικό που συμπεριλαμβάνεται σε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα
Τεχνικές σύντομης ανάλυσης εκπαιδευτικών αναγκών
Ποιοί τύποι περιεχομένων δεν είναι σκόπιμο να αποτελούν τμήμα ενός εκπαιδευτικού προγράμματος

Διδακτική Ενότητα 3 : Σχεδίαση (Design)
Πως να επιτύχετε μια αποτελεσματική σχεδίαση του εκπαιδευτικού προγράμματος ακόμη και αν δεν είστε ο ειδικός (expert).
Δημιουργία Objectives εκπαιδευτικών προγραμμάτων
Τύποι Test και περιπτώσεις εφαρμογής τους
Μέθοδοι εισήγησης που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε
Αξιοποίηση και συνδυασμός μεθόδων εισήγησης σε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα
Κρίσιμοι κανόνες για την επιλογή των καταλληλότερων μεθόδων εισήγησης
Καθορισμός περιεχομένων που θα αναφερθούν σε μια ημέρα
Πρακτική εξάσκηση. Τι ποσοστό του συνολικού χρόνου ανά ημέρα πρέπει να καταλαμβάνει;
Τεχνικές δόμησης του εκπαιδευτικού προγράμματος
Σχεδίαση εκπαιδευτικού προγράμματος με στόχο την διατήρηση της ευελιξίας του κατά την υλοποίηση

Διδακτική ενότητα 4: Ανάπτυξη (Development)
Αρχές με βάση τις οποίες μαθαίνουν οι ενήλικες, οι οποίες πρέπει να λαμβάνονται υπόψη κατά τον σχεδιασμό εκπαιδευτικών προγραμμάτων
Τεχνικές που διατηρούν υψηλά τα επίπεδα προσοχής των εκπαιδευομένων, οι οποίες πρέπει να λαμβάνονται υπόψη στην σχεδίαση
Τεχνικές διασφάλισης της συνοχής της ομάδας των εκπαιδευομένων
Τεχνικές αύξησης ανταπόκρισης και συμμετοχής των εκπαιδευομένων
Τεχνικές κινητροποίησης των συμμετεχόντων
Η χρήση του χιούμορ
Breaks & Energizers
Δημιουργία Σημειώσεων συμμετεχόντων

Διδακτική ενότητα 5: Αξιολόγηση (Evaluation)
Δομικά στοιχεία αξιολόγησης εκπαιδευτικών προγραμμάτων με βάση τα οποία
πρέπει να σχεδιάζονται τα εκπαιδευτικά προγράμματα

  • Reaction

  • Learning

  • Implementation

  • Business Impact

  • Training ROI

Μεθοδολογία Υλοποίησης Σεμιναρίου & Οπτικοακουστικά Μέσα

Πριν την έναρξη του προγράμματος ειδικά ερωτηματολόγια ανάλυσης αναγκών αποστέλλονται σε όλους τους υποψήφιους συμμετέχοντες προκειμένου να γίνει η καταγραφή των εξής στοιχείων:

  • Ακαδημαϊκό Υπόβαθρο
  • Επαγγελματική Εμπειρία στην προηγούμενη καριέρα
  • Τρέχουσα θέση στην Επιχείρηση
  • Προσδοκίες που επιθυμείτε να καλύψει το σεμινάριο
  • Άλλες παρατηρήσεις σχετικά με την υλοποίηση του Σεμιναρίου

 Έντυπο Υλικό

  • Σημειώσεις Εισηγητή και Βιβλίο του Εμπορίου.

Υπηρεσίες Catering - Coffee Break

Για τα σεμινάρια που διοργανώνονται πρωϊνές ώρες (09.00-17.00) προσφέρονται 2 Coffee Break με χυμό και βουτήματα (ένα κατά την άφιξή σας και ένα μετά το γεύμα) ενώ το μεσημέρι προσφέρεται καθιστό γεύμα με αναψυκτικό. Για τα σεμινάρια που διοργανώνονται απογευματινές ώρες (17.30-21.30 μμ) προσφέρονται Coffee Break, χυμός και βουτήματα καθόλη την διάρκεια του σεμιναρίου.

 Σχόλια - Παρατηρήσεις

Το σεμινάριο στηρίζεται σε ενεργητικές εκπαιδευτικές τεχνικές.

Text/HTML

Ελαχιστοποίηση

 Σχετικά Σεμινάρια:

 

Εκπαίδευση Εκπαιδευτών (Train The Trainer)   ||  Εργαλεία και Τεχνολογίες Πληροφορικής για Trainers  ||  Επιρροή και Διατήρηση της προσοχής για Trainers  ||  PowerPoint 2007 : Χαρακτηριστικά για Trainers  ||  Effective Presentations για Trainers  ||  Image Making για Εκπαιδευτές (Trainers)  ||  Αποτελεσματικός Σχεδιασμός Εκπαιδευτικών Προγραμ.  ||  Training Need Analysis (TNA) για Trainers  ||  Αρχές και τεχνικές μάθησης ενηλίκων

Εκδηλώστε Ενδιαφέρον

Ελαχιστοποίηση

Πληροφορίες

Ελαχιστοποίηση

Επικοινωνία

Ελαχιστοποίηση

  Q-Training  Αθήνα: Εκπαιδευτικό Κέντρο: Καλλιρρόης 85, 117 45, Νέος Κόσμος (100μ από Metro Fix), Κεντρικά Γραφεία: Ηρακλέους 11, 117 43, Νέος Κόσμος Τηλ. Κέντρο: 210 9244468  Fax. 210 9244510 e-mail: info@q-training.gr   Θεσσαλονίκη: Τηλ. 23920 92542, Fax. 23920 92543, Ιωάννινα: Πλατεία Ομήρου 12, Τηλ. 2651067888 Σύρος: Αντώνιος Βουτσίνος, Φολεγάνδρου 17, Τηλ. 2281086844

Αρχική | Προγραμματισμένα Σεμινάρια | Δομή Site