|
Σεμινάριο Τραπεζικό Marketing
|
|
|
|
|
Σκοπός Σεμιναρίου
Το Πρόγραμμα προϋποθέτει το κάθε εξελισσόμενο στέλεχος να έχει ήδη αποκτήσει γενικές γνώσεις για τα προϊόντα και υπηρεσίες που προσφέρει η Τράπεζα. Με δεδομένη αυτή την προϋπόθεση, το πρόγραμμα στοχεύει στο να αναπτύξει τις δεξιότητες του στελέχους να διαπιστώνει, σε γενικές γραμμές, τις ανάγκες των πελατών, ιδιωτών και επιχειρήσεων και να τους κατευθύνει στα ειδικευμένα στελέχη και Διευθύνσεις της Τράπεζας που έχουν την αρμοδιότητα, τις γνώσεις και την εμπειρία να τους εξυπηρετήσουν.
Το σεμινάριο Απευθύνεται
Το σεμινάριο απευθύνεται σε εξελισσόμενα στελέχη πρώτης γραμμής που έχουν άμεση και καθημερινή επαφή με τους πελάτες και αποτελούν την «βιτρίνα» της Τράπεζας
Διάρκεια Σεμιναρίου
Το σεμινάριο διαρκεί 2 ημέρες
Προϋποθέσεις Συμμετοχής στο Σεμινάριο
Η συμμετοχή στο σεμινάριο προϋποθέτει επαγγελματική εμπειρία.
Συνοπτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου
- Η έννοια του τραπεζικού προϊόντος: Καταναλωτικά, επιχειρησιακά, επενδυτικά, και χρηματοδοτικά προϊόντα. «Νέα» παράλληλα προϊόντα όπως Leasing, Factoring, Swaps, Forfeiting, Corporate Banking, Ηλεκτρονικό Εμπόριο, Κάρτες, Ασφάλειες. Πως σχεδιάζονται.
- Τόπος και δίκτυα διανομής: Λογαριασμοί όψεως, ΑΤΜς, τηλέφωνο, υπολογιστής, πιστωτικές κάρτες.
- Τιμολογιακή Πολιτική: Πως καθορίζεται η τιμή. Νεκρό σημείο.
- Προώθηση: Προσωπική πώληση, επίδειξη, διαφήμιση, δημόσιες σχέσεις
- Επικοινωνία με τον πελάτη: Εντοπισμός πελάτη, το προσόν του καλού ακροατή, προφορική και γραπτή επικοινωνία, η ανθρώπινη συμπεριφορά, η γλώσσα του σώματος.
- Τεχνικές: Αναγνώριση αναγκών. Πως αγοράζει ο πελάτης. Ερωτήσεις, διαπραγματεύσεις, πως διενεργείται η πώληση, διασταυρούμενες πωλήσεις (cross selling). Πως αντιμετωπίζονται οι αντιρρήσεις, οι δύσκολοι πελάτες, τα παράπονα. Το κλείσιμο της συμφωνίας.
Μεθοδολογία Υλοποίησης Σεμιναρίου & Οπτικοακουστικά Μέσα
Πριν την έναρξη του προγράμματος ειδικά ερωτηματολόγια ανάλυσης αναγκών αποστέλλονται σε όλους τους υποψήφιους συμμετέχοντες προκειμένου να γίνει η καταγραφή των εξής στοιχείων:
-
Ακαδημαϊκό Υπόβαθρο
-
Επαγγελματική Εμπειρία στην προηγούμενη καριέρα
-
Τρέχουσα θέση στην Επιχείρηση
-
Προσδοκίες που επιθυμείτε να καλύψει το σεμινάριο
-
Άλλες παρατηρήσεις σχετικά με την υλοποίηση του Σεμιναρίου
Έντυπο Υλικό
-
Σημειώσεις Εισηγητή και Βιβλίο του Εμπορίου.
Υπηρεσίες Catering - Coffee Break
Για τα σεμινάρια που διοργανώνονται πρωϊνές ώρες (09.00-17.00) προσφέρονται 2 Coffee Break με χυμό και βουτήματα (ένα κατά την άφιξή σας και ένα μετά το γεύμα) ενώ το μεσημέρι προσφέρεται καθιστό γεύμα με αναψυκτικό. Για τα σεμινάρια που διοργανώνονται απογευματινές ώρες (17.30-21.30 μμ) προσφέρονται Coffee Break, χυμός και βουτήματα καθόλη την διάρκεια του σεμιναρίου.
Σχόλια - Παρατηρήσεις
Το σεμινάριο στηρίζεται σε ενεργητικές εκπαιδευτικές τεχνικές.
|
|
|