“Η διατήρηση της υγείας είναι καθήκον. Λίγοι φαίνεται να συνειδητοποιούν ότι υπάρχει και κάτι που θα μπορούσαμε να το πούμε φυσική ηθική.”
Herbert Spencer, Βρετανός φιλόσοφος, 1820-1903
Η υγεία είναι το πολυτιμότερο αγαθό του ανθρώπου, γι’ αυτό και πρέπει να διαφυλάσσεται με κάθε τρόπο. Η εφεύρεση, παρασκευή και διάθεση νέων φαρμάκων στην αγορά αποτελεί βασικό μέλημα της παγκόσμιας ιατρικής κοινότητας και των φαρμακευτικών εταιρειών, που διαχρονικά επιθυμούν να συμβάλλουν στην παροχή αναβαθμισμένης ποιοτικά ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης, και κατ’ επέκταση στη διατήρηση της υγείας και την επίτευξη της μακροζωίας.
Στο πλαίσιο αυτής της προσπάθειας, το επάγγελμα του ιατρικού επισκέπτη κερδίζει συνεχώς νέο έδαφος καθώς αποτελεί «γέφυρα επικοινωνίας» μεταξύ της φαρμακευτικής εταιρείας για την οποία εργάζεται και των ιατρών. Στην ουσία πρόκειται για έναν καλό ειδικό πωλήσεων, που είναι υπεύθυνος για τη σωστή και ολοκληρωμένη ενημέρωση των ιατρών σχετικά με τα φάρμακα που κυκλοφορεί η εταιρεία, τα χαρακτηριστικά τους καθώς και για τα μειονεκτήματα και τα πλεονεκτήματά τους. Κάθε ιατρικός επισκέπτης πρέπει να
γνωρίζει τους τρόπους και τις τεχνικές προώθησης φαρμακευτικών προϊόντων, να έχει μια δυναμική και ευχάριστη προσωπικότητα, πειθώ, ευχέρεια στην επικοινωνία αλλά και καλούς τρόπους.
Με την πιστοποίηση αυτή, τόσο οι νέοι επαγγελματίες που επιθυμούν να ενταχθούν δυναμικά στο σχετικό κλάδο αλλά και όσοι απασχολούνται ήδη σε κάποια φαρμακευτική εταιρεία, μπορούν να αποδείξουν έμπρακτα ότι κατέχουν τις απαραίτητες γνώσεις, δεξιότητες και τεχνικές που απαιτούνται για την αποτελεσματική εξάσκηση του επαγγέλματος του Ιατρικού Επισκέπτη.
Στόχος του προγράμματος είναι η επαγγελματική στήριξη της ειδικότητας του Ιατρικού Επισκέπτη με ποιοτικούς όρους. Ο πιστοποιημένος γνωρίζει τη δομή και την οργάνωση των υπηρεσιών υγείας, τη λειτουργία των φαρμακευτικών εταιρειών, καθώς και τα φαρμακευτικά προϊόντα. Επίσης με την ολοκλήρωση του προγράμματος ο πιστοποιημένος γνωρίζει τις βασικές διαδικασίες της προσωπικής πώλησης και της ιατρικής επίσκεψης.
Οι υποψήφιοι αξιολογούνται σε δύο φάσεις εξεταστικής διαδικασίας, τη γραπτή και την πρακτική. Στη γραπτή εξέταση ο υποψήφιος καλείται να απαντήσει σε 30 ερωτήσεις κλειστού τύπου και 2 ερωτήσεις ανάπτυξης. Στην πρακτική εξέταση ο υποψήφιος αξιολογείται στην παρουσίαση ή υποστήριξη ενός φαρμακευτικού προϊόντος. Διάρκεια γραπτής εξέτασης 60 λεπτά. Διάρκεια πρακτικής εξέτασης 45 λεπτά. Ποσοστό επιτυχίας στη γραπτή εξέταση 70%. Ποσοστό επιτυχίας στην πρακτική εξέταση 70%. Η επιτυχής ολοκλήρωση και των δύο φάσεων της εξεταστικής διαδικασίας οδηγεί στην απόκτηση της πιστοποίησης.
Το CPR πιστοποιεί ότι ο υποψήφιος είναι σε θέση να:
- Γνωρίζει την οργάνωση και διοίκηση φαρμακευτικώνπωλήσεων
- Αναζητά και διαχειρίζεται την πληροφορία στην αγορά
- Γνωρίζει την επαγγελματική συμπεριφορά στο χώρο εργασίας
- Γνωρίζει τις τεχνικές πώλησης
- Διαπραγματεύεται
- Πραγματοποιεί πωλήσεις προσανατολισμένες στα αποτελέσματα
- Διαχειρίζεται το Stress
- Είναι Ενεργητικός Ακροατής
- Δημιουργεί συνεργασίες με τους επαγγελματίες του Χώρου
- Αξιολογεί καταστάσεις
- Λαμβάνει αποφάσεις
- Αναλαμβάνει πρωτοβουλίες
Το σεμινάριο Απευθύνεται