Σεμινάρια >> Σεμινάρια Πληροφορικής >> Σεμινάρια Δικτύων & Τηλεπικοινωνιών >> Μεθολογία & Τεχνικες Μείωσης Κόστους Τηλ στην Επι

Μεθοδολογία και Τεχνικές Μείωσης Κόστους Τηλεπικοινωνιών για τη σύγχρονη επιχείρηση

Ελαχιστοποίηση

  Σκοπός Σεμιναρίου

 Το άνοιγμα της αγοράς των τηλεπικοινωνιών, η αύξηση της χρήσης τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών από τους εργαζομένους (email, κινητό κ.λπ.) και οι ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις έχουν διαμορφώσει ένα νέο «τοπίο» στην ελληνική και διεθνή αγορά.  Οι τηλεπικοινωνίες αποτελούν πλέον το «νευρικό σύστημα» των σύγχρονων δικτυωμένων επιχειρήσεων  και συνεισφέρουν σημαντικά στις δαπάνες τους, αποτελώντας το 3ο ή 4ο κατά σειρά μεγέθους λειτουργικό κόστος.  Ωστόσο οι νέες συνθήκες έχουν δημιουργήσει και νέες ανάγκες ως προς τη διαχείριση των τηλεπικοινωνιών και του κόστους τους (αξιολόγηση τεχνολογιών, αξιολόγηση προσφορών, αξιολόγηση σκοπιμότητας επενδύσεων, προϋπολογισμός τηλεπικοινωνιών κ.α.). 

Οι δομές και διαδικασίες των σύγχρονων ελληνικών επιχειρήσεων δεν έχουν προσαρμοσθεί ακόμη κατάλληλα σε αυτό το νέο γνωστικό πεδίο. Ως αποτέλεσμα, η σπατάλη σε εταιρικούς τηλεπικοινωνιακούς πόρους στην Ελλάδα ξεπερνάει το μισό δις Ευρώ ετησίως (!), ενώ τα αναμενόμενα οφέλη παραμένουν μακριά από τα βέλτιστα. Οι υφιστάμενες διαδικασίες αποδεικνύονται αναποτελεσματικές, η ευθύνη για τις εταιρικές τηλεπικοινωνίες παραμένει διεσπαρμένη σε περισσότερα από ένα τμήματα ή διευθύνσεις, οι αποφάσεις σχετικά με τις εταιρικές τηλεπικοινωνίες βασίζονται περισσότερο στη διαίσθηση παρά σε τεκμηριωμένα στοιχεία.

Το Σεμινάριο έρχεται να καλύψει ένα σημαντικό κενό στην τεχνογνωσία των σύγχρονων επιχειρήσεων ως προς τη διαχείριση των εταιρικών τους τηλεπικοινωνιών.

Με την ολοκλήρωση της εκπαίδευσης οι συμμετέχοντες θα έχουν εμπλουτίσει τις γνώσεις τους σχετικά με τα ακόλουθα:

1.Βέλτιστες πρακτικές μείωσης εταιρικών τηλεπικοινωνιακών δαπανών

2.Δημιουργία και εφαρμογή πολιτικής χρήσης τηλεπικοινωνιακών πόρων

3.Διαχείριση σχέσεων με τηλεπικοινωνιακούς παρόχους

4.Βέλτιστες πρακτικές διαχείρισης δαπανών: εσωτερικό audit, εξωτερικό audit, πλατφόρμα διαχείρισης Telecom Expense Management

5.Αξιολόγηση τεχνολογικών επιλογών για εξοπλισμό και υπηρεσίες

6.Τακτικές διαπραγμάτευσης και διαχείρισης συμβολαίων

7.Διαχείριση προϋπολογισμού «τμήματος τηλεπικοινωνιών»

ΟΦΕΛΗ

Σκοπός του προγράμματος είναι να δώσει στους συμμετέχοντες τις βασικές γνώσεις για την εξυπηρέτηση των εταιρικών τηλεπικοινωνιακών αναγκών με τον οικονομοτεχνικά βέλτιστο τρόπο.  Επίσης, πέραν της προσωπικής βελτίωσης, το πρόγραμμα θα βοηθήσει τους συμμετέχοντες να αναδείξουν τη δουλειά τους για τις εταιρικές τηλεπικοινωνίες ώστε να απολαμβάνει της αναγνώρισης που της αρμόζει από τη Διοίκηση της επιχείρησης για την οποία εργάζονται.

 Το σεμινάριο Απευθύνεται

Διευθυντές Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών, Διοικητικούς και Οικονομικούς Διευθυντές και εν γένει Yπεύθυνους για τις ακόλουθες διαδικασίες:

  • Οργάνωση και λειτουργία του τμήματος τηλεπικοινωνιών
  • Οικονομικός ή/και τεχνικός σχεδιασμός και αξιολόγηση τηλεπικοινωνιακών επιλογών
  • Κατάρτιση προϋπολογισμού και διαπραγμάτευση με τηλεπικοινωνιακούς παρόχους και προμηθευτές εξοπλισμού
  • Προτάσεις και αξιολόγηση τεχνολογικών λύσεων προς εκπλήρωση των επιχειρηματικών στόχων
  • Διαχείριση τηλεπικοινωνιακών δαπανών

Διάρκεια Σεμιναρίου

Το σεμινάριο διαρκεί 8ώρες

 Προϋποθέσεις Συμμετοχής στο Σεμινάριο

 Η συμμετοχή στο σεμινάριο προϋποθέτει επαγγελματική εμπειρία.  

 Συνοπτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου:


1.Το τοπίο των εταιρικών τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών στην Ελλάδα (1 ώρα)

  • Υπηρεσίες σταθερής τηλεφωνίας μέσω εναλλακτικών παρόχων και πότε αξίζει να τις χρησιμοποιήσετε / αποφυγή κινδύνων
  • Υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας (βασικές & επιπρόσθετες υπηρεσίες, mobile data cards, mobile email, blackberries).
  • Υπηρεσίες δεδομένων και διασύνδεσης σημείων
2 Βέλτιστες πρακτικές περιορισμού εταιρικών τηλεπικοινωνιακών δαπανών (1 ώρα)
  • Βασικοί δείκτες (κόστος ανά εργαζόμενο, κόστος ανά λεπτό ομιλίας σε σταθερή και κινητή τηλεφωνία)
  • Έλεγχος λογαριασμών, τα συνηθέστερα σφάλματα, εξασφάλιση πιστώσεων
  • Περιττές υπηρεσίες και χρεώσεις
  • Ποιες είναι οι βέλτιστες χρεώσεις ανάλογα με τις δαπάνες σας (benchmarking)
  • Περιθώρια περιορισμού κόστους ανά κατηγορία τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών και ανά κατηγορία παρεμβάσεων
  • Βέλτιστη τοποθέτηση κινητών τηλεφώνων βάσει της χρήσης. Κόστη roaming και λύσεις
3Δημιουργία και  εφαρμογή πολιτικής χρήσης τηλεπικοινωνιακών πόρων (1 ώρα)
  • Το κόστος της έλλειψης ή μη εφαρμογής εταιρικής πολιτικής χρήσης τηλεπικοινωνιακών πόρων
  • Εισαγωγή, βελτιστοποίηση και παρακολούθηση πολιτικής χρήσης.
  • Ευθύνη για την εφαρμογή πολιτικής χρήσης. Υποστήριξη από τη διοίκηση
  • Εταιρική κουλτούρα χρήσης τηλεπικοινωνιακών πόρων
  • Σταθερή τηλεφωνία (ροζ κλήσεις, «free» internet και υπηρεσίες τηλεφωνικού καταλόγου, διάρκεια κλήσεων, κλήσεις εκτός ωρών εργασίας)
  • Κινητή τηλεφωνία και data cards (Προσωπική χρήση, διαγωνισμοί, SMS/MMS, roaming)
  • Μέτρηση του αποτελέσματος και επικοινωνία του προς τη διοίκηση
 4Βέλτιστες πρακτικές διαχείρισης δαπανών: εσωτερικό audit, εξωτερικό audit, εξειδικευμένο software & τρόποι διάθεσης (license, software as a service) (1 ώρα)
  • Διαδικασίες και εργαλεία για να αυξήσετε την παραγωγικότητα του «τμήματος».
  • Διαχείριση inventory (υπηρεσίες, συσκευές, συμβόλαια), παραγγελιών και δαπανών
  • δημιουργία εταιρικής στρατηγικής τηλεπικοινωνιών – το «τμήμα τηλεπικοινωνιών»
  • MACD (Move, Add, Change, Disconnect)
  • Δυνατότητες outsourcing (τι, πώς και με τι κόστος)
  • Δείκτες παρακολούθησης αποτελεσματικότητας
  • Σύνδεση τηλεπικοινωνιακών δεικτών με επιχειρησιακούς δείκτες
  • Benchmarking
  • Εργαλεία λογισμικού για τη διαχείριση τηλεπικοινωνιών, μοντέλα χρήσης
5. Αξιολόγηση τεχνολογικών επιλογών για εξοπλισμό και υπηρεσίες (1 ώρα)

VoIP

  • Πώς επηρεάζει την καριέρα σας ως επαγγελματία των τηλεπικοινωνιών
  • Μπορεί να εξοικονομήσει χρήματα για την εταιρεία σας;
  • Τι πέτυχαν άλλες εταιρείες; Πότε έχει νόημα να αναπτύξετε VoIP εφαρμογές;
  • Τι να προσέξετε όταν αξιολογείτε ή αγοράζετε συστήματα VoIP;


Δίκτυα δεδομένων και φωνής (MPLS VPN, SIP)
  • QoS και κλάσεις υπηρεσίας εφαρμοσμένες στον πραγματικό κόσμο
  • VoIP over DSL (ο τολμών νικά)
  • ROI τηλεπικοινωνιακών επενδύσεων
  • εκτίμηση συνολικού κόστους επένδυσης (άμεσο και έμμεσο κόστος)
  • εκτίμηση οικονομιών (άμεσα και έμμεσα οφέλη)

Κινητή τηλεφωνία

  • Λύσεις mobile email
  • Παρραγελιοληψία από φορητές μονάδες
6Τακτικές διαπραγμάτευσης και διαχείρισης συμβολαίων - Διαχείριση σχέσεων με παρόχους (1 ώρα)
  • Καταγραφή αναγκών
  • RFP (χρονοπρογραμματισμός και σημεία προσοχής)
  • Υπηρεσίες του ΟΤΕ και αλληλεπίδραση με τους διαχειριστές – ενιαίος λογαριασμός
  • Παρακολούθηση συμβολαίων και χρεώσεων
  • Συνήθη σχήματα τιμολόγησης ανά κατηγορία υπηρεσίας, συνήθη εκπτωτικά σχήματα
  • Οικονομικές και τεχνικές «δεσμεύσεις» (SLA’s, QoS monitoring)
  • Διάρκεια και αναθεώρηση συμβάσεων
  • Τα ψιλά γράμματα των συμβολαίων, όροι που πρέπει να συμπεριλάβετε και να αποφύγετε
7Διαχείριση τμήματος τηλεπικοινωνιών (1 ώρα)
  • Καθορισμός ευθυνών, αρμοδιοτήτων και πόρων
  • Πώς θα παρουσιάσετε το έργο σας προς τη διοίκηση
  • Μετρήστε και παρακολουθήστε την απόδοση του τμήματός σας
  • Κατάρτιση και παρακολούθηση προϋπολογισμού
  • Ανάλυση αλλαγών: επίδραση στις δαπάνες, στις συμβάσεις και στις τεχνικές απαιτήσεις
8Ερωτήσεις/συζήτηση (1 ώρα)
  • Παραδείγματα προς μίμηση και αποφυγή από την ελληνική αγορά
  • Ερωτήσεις

 Μεθοδολογία Υλοποίησης Σεμιναρίου & Οπτικοακουστικά Μέσα

Πριν την έναρξη του προγράμματος ειδικά ερωτηματολόγια ανάλυσης αναγκών αποστέλλονται σε όλους τους υποψήφιους συμμετέχοντες προκειμένου να γίνει η καταγραφή των εξής στοιχείων:

  • Ακαδημαϊκό Υπόβαθρο
  • Επαγγελματική Εμπειρία στην προηγούμενη καριέρα
  • Τρέχουσα θέση στην Επιχείρηση
  • Προσδοκίες που επιθυμείτε να καλύψει το σεμινάριο
  • Άλλες παρατηρήσεις σχετικά με την υλοποίηση του Σεμιναρίου

 Έντυπο Υλικό

  • Σημειώσεις Εισηγητή και Βιβλίο του Εμπορίου.

Υπηρεσίες Catering - Coffee Break

Για τα σεμινάρια που διοργανώνονται πρωϊνές ώρες (09.00-17.00) προσφέρονται 2 Coffee Break με χυμό και βουτήματα (ένα κατά την άφιξή σας και ένα μετά το γεύμα) ενώ το μεσημέρι προσφέρεται καθιστό γεύμα με αναψυκτικό. Για τα σεμινάρια που διοργανώνονται απογευματινές ώρες (17.30-21.30 μμ) προσφέρονται Coffee Break, χυμός και βουτήματα καθόλη την διάρκεια του σεμιναρίου

 Σχόλια - Παρατηρήσεις

Το σεμινάριο στηρίζεται σε ενεργητικές εκπαιδευτικές τεχνικές.

Text/HTML

Ελαχιστοποίηση

 

 Σχετικά Σεμινάρια

Αρχές Εγατάστασης, Διαχείρησης και παραμετροποίηση  ||  Mobile Telecommunications (Τεχνολογίες Mobile)   ||  Βασικά Θέματα Τηλεπικοινωνιών   ||  Voice over IP   ||  Τεχνολογίες Internet & Αρχιτεκτονική Υλοποίησης  ||  Εισαγωγή στο TCP/IP και Βασικές Αρχές Δικτύων   ||  Διαχείριση CISCO Routers (Επίπεδο Ι)   ||  Χρήση CISCO Routers για Προχωρημένους   ||  Διαχείριση, ανάλυση δεδομένων στο MicrosoftExcel   ||  Βασικές Αρχές TCP/IP   ||  Μεθολογία & Τεχνικες Μείωσης Κόστους Τηλ στην Επι  ||  Εισαγωγή στον προγραμματισμό WINDOWS PHONE  ||  Εισαγωγή στον προγραμματισμό ANDROID

Εκδηλώστε Ενδιαφέρον

Ελαχιστοποίηση

Πληροφορίες

Ελαχιστοποίηση

Επικοινωνία

Ελαχιστοποίηση

  Q-Training  Αθήνα: Εκπαιδευτικό Κέντρο: Καλλιρρόης 85, 117 45, Νέος Κόσμος (100μ από Metro Fix), Κεντρικά Γραφεία: Ηρακλέους 11, 117 43, Νέος Κόσμος Τηλ. Κέντρο: 210 9244468  Fax. 210 9244510 e-mail: info@q-training.gr   Θεσσαλονίκη: Τηλ. 23920 92542, Fax. 23920 92543, Ιωάννινα: Πλατεία Ομήρου 12, Τηλ. 2651067888 Σύρος: Αντώνιος Βουτσίνος, Φολεγάνδρου 17, Τηλ. 2281086844

Αρχική | Προγραμματισμένα Σεμινάρια | Δομή Site