Το άνοιγμα της αγοράς των τηλεπικοινωνιών, η αύξηση της χρήσης τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών από τους εργαζομένους (email, κινητό κ.λπ.) και οι ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις έχουν διαμορφώσει ένα νέο «τοπίο» στην ελληνική και διεθνή αγορά. Οι τηλεπικοινωνίες αποτελούν πλέον το «νευρικό σύστημα» των σύγχρονων δικτυωμένων επιχειρήσεων και συνεισφέρουν σημαντικά στις δαπάνες τους, αποτελώντας το 3ο ή 4ο κατά σειρά μεγέθους λειτουργικό κόστος. Ωστόσο οι νέες συνθήκες έχουν δημιουργήσει και νέες ανάγκες ως προς τη διαχείριση των τηλεπικοινωνιών και του κόστους τους (αξιολόγηση τεχνολογιών, αξιολόγηση προσφορών, αξιολόγηση σκοπιμότητας επενδύσεων, προϋπολογισμός τηλεπικοινωνιών κ.α.).
Οι δομές και διαδικασίες των σύγχρονων ελληνικών επιχειρήσεων δεν έχουν προσαρμοσθεί ακόμη κατάλληλα σε αυτό το νέο γνωστικό πεδίο. Ως αποτέλεσμα, η σπατάλη σε εταιρικούς τηλεπικοινωνιακούς πόρους στην Ελλάδα ξεπερνάει το μισό δις Ευρώ ετησίως (!), ενώ τα αναμενόμενα οφέλη παραμένουν μακριά από τα βέλτιστα. Οι υφιστάμενες διαδικασίες αποδεικνύονται αναποτελεσματικές, η ευθύνη για τις εταιρικές τηλεπικοινωνίες παραμένει διεσπαρμένη σε περισσότερα από ένα τμήματα ή διευθύνσεις, οι αποφάσεις σχετικά με τις εταιρικές τηλεπικοινωνίες βασίζονται περισσότερο στη διαίσθηση παρά σε τεκμηριωμένα στοιχεία.
Το Σεμινάριο έρχεται να καλύψει ένα σημαντικό κενό στην τεχνογνωσία των σύγχρονων επιχειρήσεων ως προς τη διαχείριση των εταιρικών τους τηλεπικοινωνιών.
Με την ολοκλήρωση της εκπαίδευσης οι συμμετέχοντες θα έχουν εμπλουτίσει τις γνώσεις τους σχετικά με τα ακόλουθα:
1.Βέλτιστες πρακτικές μείωσης εταιρικών τηλεπικοινωνιακών δαπανών
2.Δημιουργία και εφαρμογή πολιτικής χρήσης τηλεπικοινωνιακών πόρων
3.Διαχείριση σχέσεων με τηλεπικοινωνιακούς παρόχους
4.Βέλτιστες πρακτικές διαχείρισης δαπανών: εσωτερικό audit, εξωτερικό audit, πλατφόρμα διαχείρισης Telecom Expense Management
5.Αξιολόγηση τεχνολογικών επιλογών για εξοπλισμό και υπηρεσίες
6.Τακτικές διαπραγμάτευσης και διαχείρισης συμβολαίων
7.Διαχείριση προϋπολογισμού «τμήματος τηλεπικοινωνιών»
ΟΦΕΛΗ
Σκοπός του προγράμματος είναι να δώσει στους συμμετέχοντες τις βασικές γνώσεις για την εξυπηρέτηση των εταιρικών τηλεπικοινωνιακών αναγκών με τον οικονομοτεχνικά βέλτιστο τρόπο. Επίσης, πέραν της προσωπικής βελτίωσης, το πρόγραμμα θα βοηθήσει τους συμμετέχοντες να αναδείξουν τη δουλειά τους για τις εταιρικές τηλεπικοινωνίες ώστε να απολαμβάνει της αναγνώρισης που της αρμόζει από τη Διοίκηση της επιχείρησης για την οποία εργάζονται.
Το σεμινάριο Απευθύνεται