Σεμινάρια >> Σεμινάρια Πληροφορικής >> Σεμινάρια Ελεγκτικής (Audit) και Compliance >> ISO/IEC 20000 Foundation

Σεμινάριο : ISO/IEC 20000 Foundation

Ελαχιστοποίηση

Σκοπός Σεμιναρίου

Clients request that their (internal or external) IT Service Providers can prove that they are able to provide the required service quality and have appropriate service management processes in place. Based on processes, ISO/IEC20000 is an internationally recognized standard for IT Service Management. ISO/IEC20000-1 (Part 1) is the formal specification which defines the requirements that must be achieved. ISO/IEC20000-2 (Part 2) describes a code of practice.  This course provides a basic insight in the specifications and code of practice for ISO/IEC20000.


Participants will learn the principles and core elements of the ISO/IEC20000 standard for IT Service Management. An interactive approach is used combining lecture, discussion and handouts.

Main Objectives

  • Recognize and understand the key concepts of ISO/IEC20000.
  • Understand the working of the ISO/IEC20000 standard and the potential contribution to the IT organization.
  • Get insight in implementingISO/IEC20000 and its challenges.
  • Understand the auditing  on the ISO/IEC20000.

 

 Το σεμινάριο Απευθύνεται

The ISO/IEC20000 Foundations (training) is suitable for a broad audience:
  • All members of IT Service providers (both internal and external) that have an interest or play a role in ISO/IEC 20000, regardless of certification of the organization.
  • People that want to understand the quality principle in managing IT Services from the user perspective.
  • The Foundation  is the prerequisite for the other qualifications in the ISO/IEC20000 scheme. 

Διάρκεια Σεμιναρίου

   Το σεμινάριο διαρκεί 16 ώρες

 Προϋποθέσεις Συμμετοχής στο Σεμινάριο

 Η συμμετοχή στο σεμινάριο προϋποθέτει επαγγελματική εμπειρία.

 Συνοπτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου

Day 1:
Introduction, ISO/IEC20000 and Quality, Service Management System, Standards and Frameworks, Management and Improvement of ITSM Processes.

Day 2:
Alignment of IT and the Business, Control of IT Services, Delivery of IT Services and Support of IT Services, Summary, feedback session


Μεθοδολογία Υλοποίησης Σεμιναρίου & Οπτικοακουστικά Μέσα

Πριν την έναρξη του προγράμματος ειδικά ερωτηματολόγια ανάλυσης αναγκών αποστέλλονται σε όλους τους υποψήφιους συμμετέχοντες προκειμένου να γίνει η καταγραφή των εξής στοιχείων:

  • Ακαδημαϊκό Υπόβαθρο
  • Επαγγελματική Εμπειρία στην προηγούμενη καριέρα
  • Τρέχουσα θέση στην Επιχείρηση
  • Προσδοκίες που επιθυμείτε να καλύψει το σεμινάριο
  • Άλλες παρατηρήσεις σχετικά με την υλοποίηση του Σεμιναρίου

 Έντυπο Υλικό

  • Σημειώσεις Εισηγητή και Βιβλίο του Εμπορίου.

Υπηρεσίες Catering - Coffee Break

Για τα σεμινάρια που διοργανώνονται πρωϊνές ώρες (09.00-17.00) προσφέρονται 2 Coffee Break με χυμό και βουτήματα (ένα κατά την άφιξή σας και ένα μετά το γεύμα) ενώ το μεσημέρι προσφέρεται καθιστό γεύμα με αναψυκτικό. Για τα σεμινάρια που διοργανώνονται απογευματινές ώρες (17.30-21.30 μμ) προσφέρονται Coffee Break, χυμός και βουτήματα καθόλη την διάρκεια του σεμιναρίου.

 Σχόλια - Παρατηρήσεις

Το σεμινάριο στηρίζεται σε ενεργητικές εκπαιδευτικές τεχνικές.

Text/HTML

Ελαχιστοποίηση

 Σχετικά Σεμινάρια:

 

Certified Information Systems Auditor (CISA)  ||  Certified Information Security Manager (CISM)  ||  ISO/IEC 20000 Foundation   ||  Microsoft SharePoint for Corporate Governance

Εκδηλώστε Ενδιαφέρον

Ελαχιστοποίηση

Πληροφορίες

Ελαχιστοποίηση

Επικοινωνία

Ελαχιστοποίηση

  Q-Training  Αθήνα: Εκπαιδευτικό Κέντρο: Καλλιρρόης 85, 117 45, Νέος Κόσμος (100μ από Metro Fix), Κεντρικά Γραφεία: Ηρακλέους 11, 117 43, Νέος Κόσμος Τηλ. Κέντρο: 210 9244468  Fax. 210 9244510 e-mail: info@q-training.gr   Θεσσαλονίκη: Τηλ. 23920 92542, Fax. 23920 92543, Ιωάννινα: Πλατεία Ομήρου 12, Τηλ. 2651067888 Σύρος: Αντώνιος Βουτσίνος, Φολεγάνδρου 17, Τηλ. 2281086844

Αρχική | Προγραμματισμένα Σεμινάρια | Δομή Site