Συνέδρια >> Α Εξάμηνο 2008  >> Ημερίδα: Διαχείριση Φυσικών & Ψηφιακών Αρχείων

Ημερίδα: Οργάνωση και Διαχείριση συμβατικών (χαρτώων) και ψηφιακών Εγγράφων

Ελαχιστοποίηση

Ημερίδα με θέμα

Οργάνωση και Διαχείριση συμβατικών (χαρτώων), ηλεκτρονικών, Microform αρχείων και Ψηφιοποίηση Εγγράφων Οργανισμών, Επιχειρήσεων, Τραπεζών, ΟΤΑ, Μονάδων Παροχής Υπηρεσιών Υγείας

Πέμπτη 6 Μαρτίου 2007

09.30-18.00 μμ

Ξενοδοχείο Νοvotel

Χορηγοί

   

Σκοπός Ημερίδας:

Η Ημερίδα στοχεύει στην ενδελεχή παρουσίαση :

αφενός του ορθολογικού οργανωσιακού σχεδιασμού, της ασφαλούς διαχείρισης και της σημασιολογίας του επιχειρησιακού ρόλου των χαρτώων και microform αρχείων και αφετέρου στην εκτενή ανάλυση της στρατηγικής που απαιτείται, ώστε με τη υποστήριξη των νέων τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών να καταστεί ουσιαστικά εφικτή η μετάπτωση των εν λόγω χαρτώων/microform αρχείων σε ψηφιακά αρχεία ασφαλούς δομής ή η εξυπαρχής συστημική ανάπτυξη ψηφιακών αρχείων από ηλεκτρονικοποιημένα δεδομένα.  

 
Ειδικότερα η Ημερίδα αυτή φιλοδοξεί :
  • Να δώσει μια σειρά από εξειδικευμένες γνώσεις - εργαλεία της επιστήμης της αρχειονομίας, που αποτελούν το υπόβαθρο της κατανόησης των αρχειονομικών θεμάτων για την οργάνωση, φύλαξη σε σύγχρονα πυρασφαλή μέσα, λειτουργία, διαχείριση, εκκαθάριση και συντήρηση των πάσης φύσεως υποστρωμάτων αρχειακών τεκμηρίων.
  • Να παρουσιάσει το σύνολο των συστημικών δυνατοτήτων που προσφέρει η νέα τεχνολογία πληροφορικής και επικοινωνιών στη ψηφιοποίηση αρχείων για τη καθετοποιημένη επιχειρησιακή χρήση.
  • Να οριοθετήσει τα οφέλη που προκύπτουν από την εφαρμογή του προτύπου συστήματος διαχείρισης αρχείων κατά ISO 15489 – 1 / 2001.
  • Να καταστήσει ευρύτερα γνωστές πρότυπες ψηφιακές εφαρμογές στο χώρο των αρχείων Τραπεζών και ειδικότερα στα Ιστορικά Αρχεία αυτών μιας και μέσω αυτών διενεργείται συντήρηση του παρελθόντος και μάρκετινγκ για το παρόν και το μέλλον τους.  

 Απευθύνεται σε:

  • Στελέχη που εποπτεύουν Υπηρεσίες χαρτώων αρχείων
  • Υπαλλήλους που χειρίζονται χαρτώα αρχεία
  • Ελεγκτές/επιθεωρητές χαρτώων αρχείων
  • Στελέχη ( Ι.Τ.) που ασχολούνται με μηχανογραφικά αρχεία
  • Υπαλλήλους που χειρίζονται μηχανογραφικά αρχεία
  • Μηχανογραφικούς ελεγκτές/επιθεωρητές ( auditors )
  • Στελέχη και υπαλλήλους που χειρίζονται microform συστήματα/αρχεία
  • CEOs Personal Assistants
  • Top Management Assistants
  • Γραμματείς Βοηθούς Διοίκησης
  • Γραμματείς Διευθύνοντος Συμβούλου/Γενικού Διευθυντή Οργανισμών, Επιχειρήσεων, Τραπεζών, ΟΤΑ, Μονάδων Υπηρεσιών Υγείας
  • Επιχειρηματίες ΜΜΕ και Πολύ Μικρών Επιχειρήσεων
  • Αρχειονόμους
  • Πτυχιούχους και Φοιτητές Αρχειονομίας
  • Σε Ιδιωτικές Επιχειρήσεις και φορείς/Οργανισμούς του Δημοσίου Τομέα, καθώς και Κυβερνητικούς Οργανισμούς.

Διάρκεια Ημερίδας: 8 ώρες

 Προϋποθέσεις Συμμετοχής στην Ημερίδα:

Η συμμετοχή στην ημερίδα δεν προϋποθέτει  κάποιες ειδικές γνώσεις σε θέματα οργάνωση αρχείου αλλά θα βοηθήσει σημαντικά η επαγγελματική εμπειρία και βασικές γνώσεις σε θέματα οργανωσιακού σχεδιασμού. 

 Συνοπτικό Πρόγραμμα Ημερίδας:

 Agenda

 

Ώρα

Τίτλος Παρουσίασης

09.30 -10.00               

 Προσέλευση - Καφές

10.00-10.15                    

Χαιρετισμός

Αντώνιος Δάσκος / Διευθύνων Σύμβουλος Q-Training

Ηλίας Τζαννής / Σύμβουλος Επιχειρήσεων σε θέματα Οργανωσιακού Σχεδιασμού

10.15-10.45  

Η σημασιολογία της επιστήμης της αρχειονομίας στο σύγχρονο οργανωσιακό σχεδιασμό της αρχειακής λειτουργίας μονάδος.

κ. Η. Τζαννής ( MSc ) / Σύμβουλος Επιχειρήσεων σε ειδικά θέματα οργανωσιακού σχεδιασμού αρχείων.

10.45-11.30

Ο ρόλος των αρχείων, ως εργαλείο, στη διαχείριση κρίσεων

κ.Μ. Σκουλάς ( M.A, M. PHIL ) / Ειδικός Σύμβουλος σε θέματα κρίσεων Υπουργείου Εσωτερικών, Αρχηγείο Ελληνικής Αστυνομίας.

11.30-12.15

Αρχιτεκτονική συστήματος ηλεκτρονικής αρχειοθέτησης δεδομένων, εικόνας, ήχου, χαρτώων τεκμηρίων

κ. Π. Ζαβογιάννης, Υπεύθυνος Τμήματος Εφαρμογών HIPAC ΑΕΒΕ.

12.15-13.00

Εφαρμοσμένος αρχειακός σχεδιασμός και ψηφιοποίηση τεκμηρίων Ιστορικών Αρχείων: Η περίπτωση του Ιστορικού Αρχείου της ΑΤΕbank

κα. Ε. Πάνου / Προϊσταμένη Τμήματος Ιστορικού Αρχείου ΑΤΕbank.

13.00 - 13.45

 Ελαφρύ Γεύμα - Buffet

13.45 - 14.15

Αρχειακή τεκμηρίωση και επιστημονική έρευνα. Ζητήματα σχεδιασμού και επιλογής υλικού στα Τραπεζικά αρχεία.

Δρ. Α. Μπρέγιαννη / Ερευνήτρια Κέντρου Ερεύνης Ιστορίας Νεώτερου Ελληνισμού Ακαδημίας Αθηνών.

14.15 - 14.45

Οργανωσιακός σχεδιασμός αρχείων κατά ISO 15489 – 1 / 2001.

κ. Ν. Σταυράκης /( MSc )  Information Management, Αρχειονόμος – Βιβλιοθηκονόμος.

14.45 - 15.15

Οικοδόμηση της ψηφιακής εταιρίας; Διεθνής εμπειρία, προκλήσεις και μέλλον της ψηφιοποίησης για την ελληνική αγορά.

κ. Σ. Παπασωτηρόπουλος ( MBA ) / Εμπορικός Διευθυντής Enterprise Document Management (EDM).

 15.15 -15.45

 Coffee Break

 15.45 -16.15

Σύγχρονα συστήματα κινητών αρχειοθηκών και φακέλων για εξοικονόμηση χώρου και οργάνωση στην αρχειοθέτηση τεκμηρίων χαρτώου, microform, ηλεκτρονικού αρχείου.

κ. Γ. Γιαννακάκος / Διευθύνων Σύμβουλος COSMOLΑ.Ε

16.15 - 16.45

Διατήρηση φυσικού αρχείου : τρόποι μείωσης κόστους και ελέγχου κινδύνων.

κ.Α. Παπαδάκης ( MSc ) / Γενικός Διευθυντής, Αρχειοθήκη Α.Ε.

16.45 - 17.15

Αιτίες καταστροφής χαρτώων τεκμηρίων, μέτρα πρόληψης, συντήρηση.

κα. Ζ. Γκιννή / Συντηρήτρια Αρχειακού και Βιβλιακού Υλικού, Υπουργείου Πολιτισμού.

17.15-17.45

Συζήτηση ερωτημάτων συμμετεχόντων στην Ημερίδα.

Κλείσιμο Ημερίδας.

 Αξία Συμμετοχής

Κατηγορίες Συμμετεχόντων
Δικαίωμα Συμμετοχής
H Παρακάτω αξία θα επιβαρυνθεί με ΦΠΑ 19%
 1 Συμμετοχή
350 Euro
2-4 Συμμετοχές
300 Euro
>5 Συμμετοχές
250 Euro

  Έντυπο Υλικό:

  • Όλοι οι συμμετέχοντες στην Ημερίδα θα παραλάβουν τις παρουσιάσεις των ομιλητών οι οποίες θα είναι και διαθέσιμες για Download στο Site της ημερίδας.

Υπηρεσίες Catering - Coffee Break:

Θα προφερθούν 2 Coffee Break με χυμό και βουτήματα (ένα κατά την άφιξή σας και ένα μετά το γεύμα) ενώ το μεσημέρι προσφέρεται γεύμα Buffet με αναψυκτικά.

 Σχόλια - Παρατηρήσεις: 

Στον χώρο της ημερίδας οι Εταιρίες που δραστηριοποιούνται σε θέματα οργάνωσης και διαχείρισης φυσικών (χαρτώων) και ηλεκτρονικών αρχείων θα έχουν ειδικά desks στα οποία οι συμμετέχοντες θα μπορούν να ενημερωθούν σχετικά. 

Ημερίδα: Διαχείριση Φυσικών & Ψηφιακών Αρχείων  ||  G.I.S. Forum  ||  CRM Forum 2008

Εκδηλώστε Ενδιαφέρον

Ελαχιστοποίηση

Πληροφορίες

Ελαχιστοποίηση

Επικοινωνία

Ελαχιστοποίηση

  Σεμινάρια.gr Τηλ. Κέντρο: 210 9244468  Fax. 210 9244510  Περισσότερες Πληροφορίες: info@q-training.gr

Αρχική | Προγραμματισμένα Σεμινάρια | Δομή Site