Σεμινάρια >> Με Βάση Μέγεθος, Κλάδο ή Ειδικότητα >> Με βάση κλάδο Επιχείρησης >> Λιανικής Πώλησης >> Διοίκηση και Οργάνωση Καταστήματος Λιανικής

Σεμινάριο Οργάνωση και Διοίκηση καταστήματος Λιανικής Πώλησης

Ελαχιστοποίηση

 Σκοπός Σεμιναρίου

Ο τρόπος λειτουργίας ενός καταστήματος και η ‘’ατμόσφαιρα’’ που επικρατεί στο εσωτερικό του, γίνονται εύκολα αντιληπτά από τους πελάτες επηρεάζοντας έτσι την πρόθεσή τους να αγοράσουν. Σκοπός του σεμιναρίου είναι, οι γνώσεις που θα αποκτήσουν οι συμμετέχοντες.

 Το σεμινάριο Απευθύνεται

Σε ιδιοκτήτες, υπεύθυνους καταστημάτων, καθώς επίσης σε πωλητές που πρόκειται να αναλάβουν αυξημένες αρμοδιότητες.

Διάρκεια Σεμιναρίου

 Το σεμινάριο διαρκεί  16 ώρες

 Προϋποθέσεις Συμμετοχής στο Σεμινάριο

 Η συμμετοχή στο σεμινάριο προϋποθέτει επαγγελματική εμπειρία.  

 Συνοπτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου:

Ενότητα 1η

  • Στρατηγική Marketing Καταστήματος Λιανικής

  • Παράγοντες διαμόρφωσης Εικόνας Καταστήματος

  • Τα 3 καπέλα και ο ρόλος του Δ/ντη Κατ/τος

  • Ο αναβαθμισμένος ρόλος του πωλητή ως συμβούλου

Ενότητα 2η

  • Βασικές αρχές Merchandising καταστήματος

  • Δημιουργία εσωτερικών και εξωτερικών βιτρινών, εσωτερική προώθηση

Ενότητα 3η

  • Αποτελεσματική διοίκηση προσωπικού του καταστήματος

  • Εξεύρεση και επιλογή προσωπικού

  • Ένταξη νεοπροσλαμβανομένων, εκπαίδευση και ανάπτυξη προσωπικού

  • Παρακίνηση προσωπικού

  • Χειρισμός τριβών μεταξύ του προσωπικού

Ενότητα 4η

  •  Η διαδικασία της λιανική πώλησης

  • Υποδοχή του πελάτη

  • Διερεύνηση των αναγκών του και παρουσίαση του κατάλληλου προϊόντος

  • Χειρισμός αντιρρήσεων, κλείσιμο της πώλησης

  • Εντοπισμός άλλων αναγκών.  

Μεθοδολογία Υλοποίησης Σεμιναρίου & Οπτικοακουστικά Μέσα

Πριν την έναρξη του προγράμματος ειδικά ερωτηματολόγια ανάλυσης αναγκών αποστέλλονται σε όλους τους υποψήφιους συμμετέχοντες προκειμένου να γίνει η καταγραφή των εξής στοιχείων:

  • Ακαδημαϊκό Υπόβαθρο
  • Επαγγελματική Εμπειρία στην προηγούμενη καριέρα
  • Τρέχουσα θέση στην Επιχείρηση
  • Προσδοκίες που επιθυμείτε να καλύψει το σεμινάριο
  • Άλλες παρατηρήσεις σχετικά με την υλοποίηση του Σεμιναρίου

 Έντυπο Υλικό

  • Σημειώσεις Εισηγητή και Βιβλίο του Εμπορίου.

Υπηρεσίες Catering - Coffee Break

Για τα σεμινάρια που διοργανώνονται πρωϊνές ώρες (09.00-17.00) προσφέρονται 2 Coffee Break με χυμό και βουτήματα (ένα κατά την άφιξή σας και ένα μετά το γεύμα) ενώ το μεσημέρι προσφέρεται καθιστό γεύμα με αναψυκτικό. Για τα σεμινάρια που διοργανώνονται απογευματινές ώρες (17.30-21.30 μμ) προσφέρονται Coffee Break, χυμός και βουτήματα καθόλη την διάρκεια του σεμιναρίου.

 Σχόλια - Παρατηρήσεις

Το σεμινάριο στηρίζεται σε ενεργητικές εκπαιδευτικές τεχνικές.

Text/HTML

Ελαχιστοποίηση

 

 Σχετικά Σεμινάρια

Fashion Merchandising για καταστήματα Λιανικής  ||  Merchandising για Καταστήματα Λιανικής  ||  Μάρκετινγκ Λιανικού Εμπορίου & Merchandising  ||  Merchandising για FMCGs  ||  Visual Merchandising - VM  ||  CRM για καταστήματα λιανικής  ||  Σύγχρονες Τεχνικές Πωλήσεων για καταστ. Λιανικής  ||  Διοίκηση και Οργάνωση Καταστήματος Λιανικής  ||  Πωλήσεις στο Εξωτερικό : Βασικές Αρχές Εξαγωγών

Εκδηλώστε Ενδιαφέρον

Ελαχιστοποίηση

Πληροφορίες

Ελαχιστοποίηση

Επικοινωνία

Ελαχιστοποίηση

  Q-Training  Αθήνα: Εκπαιδευτικό Κέντρο: Καλλιρρόης 85, 117 45, Νέος Κόσμος (100μ από Metro Fix), Κεντρικά Γραφεία: Ηρακλέους 11, 117 43, Νέος Κόσμος Τηλ. Κέντρο: 210 9244468  Fax. 210 9244510 e-mail: info@q-training.gr   Θεσσαλονίκη: Τηλ. 23920 92542, Fax. 23920 92543, Ιωάννινα: Πλατεία Ομήρου 12, Τηλ. 2651067888 Σύρος: Αντώνιος Βουτσίνος, Φολεγάνδρου 17, Τηλ. 2281086844

Αρχική | Προγραμματισμένα Σεμινάρια | Δομή Site