Σεμινάρια >> Με Βάση Μέγεθος, Κλάδο ή Ειδικότητα >> Με βάση Eιδικότητα >> Σεμινάρια Γραμματέων  >> Advanced Office για Γραμματείς

Σεμινάριο Advanced Office για Γραμματείς και Management Assistants

Ελαχιστοποίηση


Σκοπός Σεμιναρίου

Στόχος του σεμιναρίου είναι όλοι οι συμμετέχοντες να εκτιμήσουν την αξία του προγράμματος, εφαρμόζοντας άμεσα τις νέες γνώσεις που θα αποκομίσουν, αυτοματοποιώντας και απλοποιώντας διαδικασίες της καθημερινής τους εργασίας. Πριν το πρόγραμμα αποστέλλονται σε όλους τους συμμετέχοντες ειδικά ερωτηματολόγια διάγνωσης και ανάλυσης των αναγκών των συμετεχόντων. Το πρόγραμμα στηρίζεται σε σύντομες εισηγήσεις και συνεχή πρακτική εξάσκηση.

 

 Το σεμινάριο Απευθύνεται

Απευθύνεται σε Γραμματείς και Top Management Assiatants που ήδη χρησιμοποιούν το Microsoft Office και ενδιαφέρονται να γνωρίσουν τα advanced χαρακτηριστικά του.

 

 Διάρκεια Σεμιναρίου

   Το σεμινάριο διαρκεί 16 ώρες

 

 Προϋποθέσεις Συμμετοχής στο Σεμινάριο

 Η συμμετοχή στο σεμινάριο προϋποθέτει επαγγελματική εμπειρία.

 

 

 Συνοπτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου

Outlook

  • Βασικοί κανόνες σύνταξης επαγγελματικού e-mail
  • Διαφορές cc / bcc
  • Εισαγωγή / Εξαγωγή Επαφών (contacts)
  • Κανόνες Αλληλογραφίας (Filtering)
  • Ψηφιακές Υπογραφές
  • Πολλαπλοί λογαριασμοί e-mail
  • Διαχείριση ανεπιθύμητης Αλληλογραφίας
  • Μακροεντολές 
  • E-Mail Merge (Συγχώνευση e-mail)
  • Διαχείριση Tasks
Word
  • Δημιουργία Labels
  • Συγνώνευση Αλληλογραφίας (Αποστολή της ίδιας επιστολής σε πολλούς παραλήπτες με τα στοιχεία του κάθε παραλήπτη στην επιστολή -Mail Merge)
  • Υπερσύνδεση
  • Σύνδεση δεδομένων με άλλες εφαρμογές
  • Φόρμες
  • Αναθεωρήσεις Εγγράφων (προσθήκη σχολίων σε επιστολές που είναι ορατές από τους επόμενους αναγνώστες προς αποδοχή ή απόρριψη).
  • Χρήση Προτύπων (Templates)
  • Μακροεντολές
  • Δημιουργία και άνοιγμα PDF αρχείων
  • Μετάφραση κειμένου
  • Προστασία εγγράφων
  • Εισαγωγή κειμένου σε ένα φύλλο εργασίας
Excel
  • Μορφοποίηση υπό όρους
  • Ομαδοποίηση και διάρθρωση δεδομένων
  • Επικύρωση δεδομένων
  • Άπλό και σύνθετο φιλτράρισμα δεδομένων
  • Βασικές συναρτήσεις ειδικά για γραμματείς & Top Management Assistants
  • Ειδικές ρυθμίσεις για γραφήματα
  • Εισαγωγή στους Συγκεντρωτικούς πίνακες (Pivot Tables)
PowerPoint
  • Βασικά συστατικά στοιχεία μιας επιτυχημένης παρουσίασης
  • Συσκευές απομακρυσμένου ελέγχου της παρουσίασης
  • Χρονισμός Παρουσίασης
  • Τρόποι εναλλαγής διαφανειών
  • Διαχείριση background & ενσωμάτωση εικόνων από αρχεία
  • Οργανογράμματα
  • Διαγράμματα 

Μεθοδολογία Υλοποίησης Σεμιναρίου & Οπτικοακουστικά Μέσα

Πριν την έναρξη του προγράμματος ειδικά ερωτηματολόγια ανάλυσης αναγκών αποστέλλονται σε όλους τους υποψήφιους συμμετέχοντες προκειμένου να γίνει η καταγραφή των εξής στοιχείων:

  • Ακαδημαϊκό Υπόβαθρο
  • Επαγγελματική Εμπειρία στην προηγούμενη καριέρα
  • Τρέχουσα θέση στην Επιχείρηση
  • Προσδοκίες που επιθυμείτε να καλύψει το σεμινάριο
  • Άλλες παρατηρήσεις σχετικά με την υλοποίηση του Σεμιναρίου

     

 Έντυπο Υλικό

  • Σημειώσεις Εισηγητή και Βιβλίο του Εμπορίου.

     

Υπηρεσίες Catering - Coffee Break

Για τα σεμινάρια που διοργανώνονται πρωϊνές ώρες (09.00-17.00) προσφέρονται 2 Coffee Break με χυμό και βουτήματα (ένα κατά την άφιξή σας και ένα μετά το γεύμα) ενώ το μεσημέρι προσφέρεται καθιστό γεύμα με αναψυκτικό. Για τα σεμινάρια που διοργανώνονται απογευματινές ώρες (17.30-21.30 μμ) προσφέρονται Coffee Break, χυμός και βουτήματα καθόλη την διάρκεια του σεμιναρίου.

 

 Σχόλια - Παρατηρήσεις

Το σεμινάριο στηρίζεται σε ενεργητικές εκπαιδευτικές τεχνικές.

Text/HTML

Ελαχιστοποίηση

 

 Σχετικά Σεμινάρια

Certified Secretary Management Assistant (CSMA)  ||  Certified Administrative Stenotypist (CAPGrS)  ||  Certified Professional Secretaries (CPS)  ||  Σεμινάριο Τα μυστικά του Image Making  ||  Advanced Office για Γραμματείς  ||  Top Management Assistant   ||  Η Executive Γραμματέας - Personal Assistant   ||  Η αποτελεσματική Γραμματέας και Οργάνωση Γραφείου   ||  Advanced Office για την σύγχρονη γραμματέα   ||  Η αποτελεσματική Receptionist   ||  Μοντέλο Γραμματέως συναισθηματικού προτύπου  ||  Advanced Office και Τεχνολογίες Πληροφορικής  ||  The Result Driven Executive and Office Manager  ||  Δημόσιες Σχέσεις για Βοηθούς Διοίκησης  ||  Σεμινάριο Το ψυχολογικό προφίλ της Γραμματέως  ||  Ανάπτυξη Πνευματικής Νοημοσύνης (SP)

Εκδηλώστε Ενδιαφέρον

Ελαχιστοποίηση

Πληροφορίες

Ελαχιστοποίηση

Επικοινωνία

Ελαχιστοποίηση

  Q-Training  Αθήνα: Εκπαιδευτικό Κέντρο: Καλλιρρόης 85, 117 45, Νέος Κόσμος (100μ από Metro Fix), Κεντρικά Γραφεία: Ηρακλέους 11, 117 43, Νέος Κόσμος Τηλ. Κέντρο: 210 9244468  Fax. 210 9244510 e-mail: info@q-training.gr   Θεσσαλονίκη: Τηλ. 23920 92542, Fax. 23920 92543, Ιωάννινα: Πλατεία Ομήρου 12, Τηλ. 2651067888 Σύρος: Αντώνιος Βουτσίνος, Φολεγάνδρου 17, Τηλ. 2281086844

Αρχική | Προγραμματισμένα Σεμινάρια | Δομή Site