Σκοπός Σεμιναρίου
To πρόγραμμα σας προετοιμάζει για την πιστοποίηση Certified Secretaries Management Assistants. Η πιστοποίηση προσφέρεται από την ACTA που αποτελεί τεχνοβλαστό του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. To πρόγραμμα σας προετοιμάζει για την πιστοποίηση Certified Secretary Management Assistant (CSMA). Η πιστοποίηση από την ACTA που αποτελεί τεχνοβλαστό του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Διάρκεια : 24 Ώρες in class και δέκα (10) ώρες προσωπικής μελέτης
Το σεμινάριο Απευθύνεται
Σε όλες τις κατηγορίες Βοηθών Διοίκησης ολων των κατηγοριών επιχειρήσεων, οργανισμών και φορέων του Δημοσίου. Συγκεκριμένα το πρόγραμμα απευθύνεται σε :
- Βοηθούς Διοίκησης Ανωτάτων και Ανωτέρων Στελεχών Διοίκησης (Top Management Assistants)
- Γραμματείς Tμημάτων,
- Executive Secretaries
- Personal Assistants (PAs)
- Receptionists
- Διευθυντικά Στελέχη μονάδων Διοικητικο-Γραμματειακής υποστήριξης
Διάρκεια Σεμιναρίου
Το σεμινάριο διαρκεί 24 ώρες
Προϋποθέσεις Συμμετοχής στο Σεμινάριο
Η συμμετοχή στο πρόγραμμα για την απόκτηση της πιστοποίησης Certified Secretaries Management Assistants (CSMA) προϋποθέτει τα εξής:
- Ελάχιστη αποδεδειγμένη επαγγελματική εμπειρία δύο ετών σε θέση Διοικητικό-Γραμματειακής υποστήριξης
- Γνώσεις Αγγλικής Γλώσσας
- Γνώσεις Η/Υ
- Συμπλήρωση του web based on-line ερωτηματολογίου ανάλυσης αναγκών (Training Need Analysis)
Συνοπτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου
Οι εισηγήσεις υλοποιούνται από ομάδα καταξιωμένων εκπαιδευτών με μεγάλη ακαδημαϊκή και επαγγελματική εμπειρία στα αντικείμενα που εισηγούνται.
Εισαγωγή
Υπάλληλος Γραμματειακής Διοικητικής Υποστήριξης (Υπάλληλος Γραφείου) : Το περίγραμμα από το Ε.Κε.Πις. Ανάλυση και σχολιασμός.
Τελευταίες εξελίξεις για το επάγγελμα της Βοηθού Διοίκησης σε Ελλάδα και Εξωτερικό
Μοντέλο Virtual Assistant (Ελλάδα & Εξωτερικό)
Τι ζητούν τα Ανώτερα Στελέχη των σύγχρονων επιχειρήσεων από τις Βοηθούς Διοίκησης στην Ελλάδα αλλά και σε διεθνές επίπεδο.
Χρήσιμες Συμβουλές από Βοηθούς Διοίκησης με μακροχρόνια εμπειρία
Το νέο προφίλ της Βοηθού Διοίκησης : Αλλαγές που απαιτούνται άμεσα
Επαφή με εργαλεία αποτύπωσης προσωπικού Προφίλ
Ανάλυση του προσωπικού σας προφίλ με την χρήση του εργαλείου DISC
Προδιαγραφές και πλαίσιο λειτουργίας μονάδας Διοικητικο-Γραμματειακής Υποστήριξης
Εξοπλισμός γραφείου (έπιπλα, αυτοματισμός γραφείου κλπ.)
Θέματα ασφάλειας εργαζομένων
Θέματα που βρίσκονται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των σύγχρονων επιχειρήσεων
Όραμα
Κουλτούρα
Φιλοσοφία
Κοινωνική Ευθύνη
Καινοτομία
Στρατηγικός σχεδιασμός και βασικά θέματα οργάνωσης Μονάδας Διοικητικο-Γραμματειακής υποστήριξης
SWOT Analysis
Benchmarking
Προδιαγραφές θέσης
Αρμοδιότητες
Νομικά Θέματα που αφορούν την Βοηθό Διοίκησης
Stress Management
Επίπεδα άγχους
Πηγές άγχους
Ανάλυση του Stress
Τακτικές μείωσης του άγχους
Τεχνικές διαχείρισης του άγχους στην κρίση
Αποτελεσματική διαχείριση του χρόνου (Time Management)
Η σημασία του χρόνου και οι διαβαθμίσεις του (επείγον, σημαντικό κλπ.)
Χρονοκλέφτες και τεχνικές οργάνωσης του χρόνου
Συναισθηματική Νοημοσύνη
Συναισθηματική νοημοσύνη στο εργασιακό περιβάλλον
Τρόποι ανάπτυξης συναισθηματικής νοημοσύνης
Υποκίνηση & Παρακίνηση
Η σχέση υποκίνησης με την απόδοση και ο ρόλος των Στελεχών Διοίκησης επιχειρήσεων
Νευρογλωσσικός Προγραμματισμός
Επικοινωνία
Αποτελεσματική λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία
Η Τηλεφωνική επικοινωνία και τα μυστικά της επιτυχίας. Μελέτη περιπτώσεων από καταγραφές πραγματικών τηλεφωνικών κλήσεων.
Εσωτερική Επικοινωνίας
Σύνταξη επιχειρηματικών κειμένων
Διαχείριση συγκρούσεων (conflicts management)
Ηλεκτρονική επικοινωνία (Χρήσιμες οδηγίες για επικοινωνία με e-mail και Fax.)
Υποδοχή Επισκεπτών
Προετοιμασία Meetings / Ραντεβού
Διοργάνωση Εκδηλώσεων (Event Management)
Δημόσιες Σχέσεις
Η εικόνα της Βοηθού Διοίκησης που κάνει την διαφορά
Ιmage making και ο ρόλος του στην προσωπική και επαγγελματική επιτυχία
Μοντέλα επαγγελματικής επικοινωνίας
Business Dressing
Βασικές αρχές χρωματολογίας
Γλώσσα σώματος
Βασικές αρχές πειθούς και επιρροής (influence skills). Η ενότητα αυτή καλύπτεται με πρόγραμμα synchronous e-learning με σκοπό οι συμμετέχοντες να γνωρίσουν ένα από τα δημοφιλέστερα εργαλεία τηλε-εκπαίδευσης.
Βασικές αρχές διαπραγματεύσεων (Negotiation Skills)
Βασικές γνώσεις ειδικών θεμάτων
Νομικές μορφές και τύποι Εταιριών Α.Ε., Ο.Ε., Offshore …)
Τύποι επιταγών (δίγραμμη κλπ.)
Εταιρικές καταστάσεις (ισολογισμός κλπ.)
Διαχείριση έντυπης αλληλογραφίας
Αρχειοθέτηση εγγράφων
Συστήματα αποθήκευσης και ανάκτησης έντυπων εγγράφων (χαρτώα αρχεία)
Εγχειρίδιο αλληλογραφίας
Θέματα νέων τεχνολογιών και αυτοματισμού γραφείου
Ειδικά θέματα office
SMS Marketing
Ηλεκτρονικό Πρωτόκολλο
Εφαρμογές ηλεκτρονικής διαχείρισης (document management) και ροής εγγράφων (workflow)
Σύγχρονος υποστηρικτικός περιφερειακός εξοπλισμός που απαιτείται για την ομαλή λειτουργία γραφείου Διοικητικο-Γραμματειακής υποστήριξης
Προετοιμασία για τις εξετάσεις (Exam Preparation)
Παρουσίαση Εργασιών και εκπόνηση Action Plan
Feedback Session
Επιτήρηση Πιστοποιητικού CSMA
Τo πιστοποιητικά CSMA είναι διαπιστευμένο σχήμα πιστοποίησης από το ΕΣΥΔ, σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO/IEC 17024, τον κατά νόμο αρμόδιο οργανισμό, γεγονός το οποίο σημαίνει ότι η διαδικασία πιστοποίησης γίνεται με αμεροληψία και με τεκμηριωμένη επάρκεια, είναι αναγνωρισμένα και αποδεκτά ως ισότιμα από τους Εθνικούς Φορείς Διαπίστευσης των χωρών – μελών της EA (European cooperation for Accreditation).
Τα διαπιστευμένα πιστοποιητικά φέρουν το λογότυπο του ΕΣΥΔ ή και του ΕΟΠΠΕΠ.
Η διαδικασία Επιτήρησης Πιστοποιητικού γίνεται με τους εξής τρόπους: :
Για το πιστοποιητικό CSMA η διαδικασία αυτή τηρείται από τους κατόχους της πιστοποίησης CSMA (Certified Secretaries Management Assistants) με δύο τρόπους:
Με την υποβολή της Υπεύθυνης Δήλωσης Επιτήρησης Πιστοποιητικού CSMA ACTA25-2 εφόσον το πιστοποιημένο άτομο εργάζεται ή απασχολείται στο αντικείμενο και την ταυτόχρονη υποβολή βεβαίωσης εργοδότη ή βεβαίωση παροχής υπηρεσιών
ή
Με την επιτυχή συμμετοχή του ατόμου σε εξετάσεις επιτήρησης οι οποίες γίνονται σύμφωνα με τη Διαδικασία ACTA-D27, Προγραμματισμός και Διενέργεια Εξετάσεων με Σενάρια Δεξιοτήτων εφόσον ο Κάτοχος του Πιστοποιητικού CSMA δεν εργάζεται ή δεν απασχολείται στο αντικείμενο.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στην ιστοσελίδα της ACTA
Μεθοδολογία Υλοποίησης Σεμιναρίου & Οπτικοακουστικά Μέσα
Πριν την έναρξη του προγράμματος ειδικά ερωτηματολόγια ανάλυσης αναγκών αποστέλλονται σε όλους τους υποψήφιους συμμετέχοντες προκειμένου να γίνει η καταγραφή των εξής στοιχείων:
-
Ακαδημαϊκό Υπόβαθρο
-
Επαγγελματική Εμπειρία στην προηγούμενη καριέρα
-
Τρέχουσα θέση στην Επιχείρηση
-
Προσδοκίες που επιθυμείτε να καλύψει το σεμινάριο
-
Άλλες παρατηρήσεις σχετικά με την υλοποίηση του Σεμιναρίου
Έντυπο Υλικό
-
Σημειώσεις Εισηγητή+ βιβλίο εμπορίου
Υπηρεσίες Catering - Coffee Break
Για τα σεμινάρια που διοργανώνονται πρωϊνές ώρες (09.00-17.00) προσφέρονται 2 Coffee Break με χυμό και βουτήματα (ένα κατά την άφιξή σας και ένα μετά το γεύμα) ενώ το μεσημέρι προσφέρεται καθιστό γεύμα με αναψυκτικό. Για τα σεμινάρια που διοργανώνονται απογευματινές ώρες (17.30-21.30 μμ) προσφέρονται Coffee Break, χυμός και βουτήματα καθόλη την διάρκεια του σεμιναρίου.
Σχόλια - Παρατηρήσεις
|