Σεμινάρια >> Σεμινάρια Διοίκησης Επιχειρήσεων >> Σεμινάρια CRM, Business Intelligence, Data Mining >> Βελτιστοποίηση της ποιότητας δεδομένων πελατών

Σεμινάριo Βελτιστοποίηση της ποιότητας των δεδομένων των πελατών (Data Quality)

Ελαχιστοποίηση

Σκοπός Σεμιναρίου

Το σεμινάριο, παρουσιάζει αναλυτικά τις νέες τάσεις και τις μεθοδολογίες βελτιστοποίηση της ποιότητας των δεδομένων των πελατών μιας επιχείρησης.

 

 Το σεμινάριο Απευθύνεται

Σε στελέχη επιχειρήσεων (Εμπορικούς Διευθυντές, Διευθυντές Πωλήσεων-Marketing, Διευθυντές Μηχανογράφησης, Business Developers, Account Managers, Sales Executives, Συμβούλους επιχειρήσεων) που έχουν την ευθύνη διαχείρισης των δεδομένων των πελατών.

 

Διάρκεια Σεμιναρίου

  Το σεμινάριο διαρκεί 16 ώρες


 Προϋποθέσεις Συμμετοχής στο Σεμινάριο

Η συμμετοχή στο σεμινάριο προϋποθέτει επαγγελματική εμπειρία αλλά δεν απαιτείται γνώση θεμάτων CRM και ανάλυσης δεδομένων. 

 

 Συνοπτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου

Data Discovery and Profiling

  • Frequency of occurrences in a field, including blanks, zeros
  • Shapes of data in a field, such as xxx-xxxxxxx for a phone number
  • Distribution of business addresses vs residential addresses
  • Data values, statistics, frequencies, and ranges
  • Mismatches and inconsistencies between metadata and actual data content

Data Standardisation

  • data shapes alignment,
  • content alignment,
  • formats to your organisational standard:
    • Customer name and address data: Standardisation of names (e.g., Bob, Robert, Rob), business names (e.g., ATT, AT&T, AT and T) and address formats. Any misplaced or misspelled elements can be corrected
    • Business data: Normalisation of product information, part numbers, tax ID numbers, telephone numbers, and other generic information
    • Global data: Country- and culture-specific data standardisation

Information Enrichment

By completing, augmenting, and correcting existing records, enrichment can increase data value in many ways; for example, by:

  • Adding business value to data without the overhead associated with its capture. Completing fractional records
  • Enhancing records with new data from third-party and other operational sources
  • Correcting data that appears right, but isn't, such as misspelled city names
  • Building valid addresses from fragmentary data elements
  • Providing very complex data such as latitude and longitude that can't be entered into a system by conventional means

Linking

Linking recognizes relationships within records based on commonalities in data content to create multi-dimensional, unified views of business entities. Sophisticated linking can recognize several levels of customer and business relationships based on your specified criteria. Here are just a few common linking scenarios:

  • Increased call-center efficiency through real-time customer recognition and record completion
  • Identification of customer affinity groups by linking records based on marketing codes
  • Stronger profiling and target marketing by linking customer records based on demographic information provided through enrichment
  • Better understand of total inventory or sales for individual products across distributed points of sale (POS) via real-time order entry linking
  • Elimination of redundant marketing and recognition of cross-sales opportunities through household identification
  • Recognition of broken business rules by identifying where objects that should always be joined aren't (e.g., product sales and customer accounts)

Μεθοδολογία Υλοποίησης Σεμιναρίου & Οπτικοακουστικά Μέσα

Πριν την έναρξη του προγράμματος ειδικά ερωτηματολόγια ανάλυσης αναγκών αποστέλλονται σε όλους τους υποψήφιους συμμετέχοντες προκειμένου να γίνει η καταγραφή των εξής στοιχείων:

  • Ακαδημαϊκό Υπόβαθρο
  • Επαγγελματική Εμπειρία στην προηγούμενη καριέρα
  • Τρέχουσα θέση στην Επιχείρηση
  • Προσδοκίες που επιθυμείτε να καλύψει το σεμινάριο

Άλλες παρατηρήσεις σχετικά με την υλοποίηση του Σεμιναρίου:

Οι συμμετέχοντες έχουν την δυνατότητα να παρακολουθήσουν εκπροσώπους των πλέον καταξιωμένων Εταιριών που δραστηριοποιούνται στην παροχή Προϊόντων και Υπηρεσιών CRM.

 

 Έντυπο Υλικό

  • Σημειώσεις Εισηγητή και το Βιβλίο: Managing Customer Relationships : A Strategic Framework των Don Peppers και Martha Rogers

     

Υπηρεσίες Catering - Coffee Break

Για τα σεμινάρια που διοργανώνονται πρωϊνές ώρες (09.00-17.00) προσφέρονται 2 Coffee Break με χυμό και βουτήματα (ένα κατά την άφιξή σας και ένα μετά το γεύμα) ενώ το μεσημέρι προσφέρεται καθιστό γεύμα με αναψυκτικό. Για τα σεμινάρια που διοργανώνονται απογευματινές ώρες (17.30-21.30 μμ) προσφέρονται Coffee Break, χυμός και βουτήματα καθόλη την διάρκεια του σεμιναρίου.

 

 Σχόλια - Παρατηρήσεις

Το σεμινάριο στηρίζεται σε ενεργητικές εκπαιδευτικές τεχνικές και όλες οι θεωρητικές ενότητες υποστηρίζονται με παρουσιάσεις εκπροσώπων καταξιωμένων Επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην προώθηση πρόϊόντων και Υπηρεσιών CRM και Business Intelligence.

Text/HTML

Ελαχιστοποίηση

 

 Σχετικά Σεμινάρια

Διαχείριση των Σχέσεων με τους Πελάτες (CRM)  ||  Contact Management (Διαχείριση Επαφών)  ||  Datamining και ο ρόλος του στην λήψη αποφάσεων  ||  Datawarehouse : Αξιοποιήστε τα δεδομένα σας  ||  Βελτιστοποίηση της ποιότητας δεδομένων πελατών  ||  Εισαγωγή στο Data Mining for Business intelligence  ||  Data cleansing - data quality for Β.Ι.

Εκδηλώστε Ενδιαφέρον

Ελαχιστοποίηση

Πληροφορίες

Ελαχιστοποίηση

Επικοινωνία

Ελαχιστοποίηση

  Q-Training  Αθήνα: Εκπαιδευτικό Κέντρο: Καλλιρρόης 85, 117 45, Νέος Κόσμος (100μ από Metro Fix), Κεντρικά Γραφεία: Ηρακλέους 11, 117 43, Νέος Κόσμος Τηλ. Κέντρο: 210 9244468  Fax. 210 9244510 e-mail: info@q-training.gr   Θεσσαλονίκη: Τηλ. 23920 92542, Fax. 23920 92543, Ιωάννινα: Πλατεία Ομήρου 12, Τηλ. 2651067888 Σύρος: Αντώνιος Βουτσίνος, Φολεγάνδρου 17, Τηλ. 2281086844

Αρχική | Προγραμματισμένα Σεμινάρια | Δομή Site