Σεμινάρια >> Σεμινάρια Διοίκησης Επιχειρήσεων >> Σεμινάρια Internet Marketing >> Google Adwords Certification : Exam Preparation

Σεμινάριo Google Adwords Certification : Exam Preparation Course

Ελαχιστοποίηση

 

Σκοπός Σεμιναρίου

Στην εποχή της ανάπτυξης του Interactive Marketing ιδιαίτερο ρόλο αποκτά η προώθηση των υπηρεσιών/προϊόντων των επιχειρήσεων στις μηχανές αναζήτησης. Σκοπός του συγκεκριμένου προγράμματος είναι η προετοιμασία και πρακτική εξάσκηση των συμμετεχόντων στην δημιουργία και διαχείριση καμπάνιας στην μηχανή αναζήτησης Google με στόχο την συμμετοχή στις εξετάσεις για την απόκτηση της πιστοποίησης Google Adwords. Οι συμμετέχοντες μετά την λήξη του προγράμματος έχουν όλες τις απαιτούμενες γνώσεις που με ελάχιστη προσωπική μελέτη θα τους επιτρέψουν να συμμετάσχουν με επιτυχία στις εξετάσεις για την απόκτηση της πιστοποίησης Google Adwords Certification.

Συγκεκριμένα, η απόκτηση της πιστοποίησης απαιτεί την επιτυχία στην εξέταση

  • Google Advertising Fundamentals Exam

και σε μια από τις παρακάτω εξετάσεις.

  • Search Advertising Advanced Exam
  • Display Advertising Advanced Exam
  • Reporting & Analysis Advanced Exam

Το σεμινάριο σας προετοιμάζει για όλες τις παραπάνω εξετάσεις ανεξαρτήτως των εξετάσεων στις οποίες εσείς θα επιλέξετε να συμμετάσχετε. Οι εξετάσεις γίνονται on-line και για κάθε εξέταση η αξία συμμετοχής ανέρχεται στο ποσό των 50 USD.

 Το σεμινάριο Απευθύνεται

To πρόγραμμα απευθύνεται σε Στελέχη επιχειρήσεων που είναι επιφορτισμένα με την ευθύνη προώθησης των προϊόντων - υπηρεσιών των Εταιριών τους στην μηχανή αναζήτησης Google αλλά και σε ελεύθερους επαγγελματίες που ενδιαφέρονται να προσφέρουν υπηρεσίες διαφήμισης αξιοποιώντας το Google Adwords.

Διάρκεια Σεμιναρίου

 Το σεμινάριο διαρκεί 16 ώρες 

  Προϋποθέσεις Συμμετοχής στο Σεμινάριο

Η συμμετοχή στο σεμινάριο δεν προϋποθέτει ειδικές γνώσεις παρά μόνο βασικές γνώσεις χρήσης του Internet. 

  Συνοπτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου

11. Introduction to AdWords  
   1.1 Overview of AdWords     
   1.2 Getting Started with AdWords     
2. AdWords Account and Campaign Basics  
   2.1 Account Management Basics     
   2.2 Campaign Management Basics     
   2.3 Ad Group Management Basics     
3. AdWords Ad Formats  
   3.1 Overview of Ad Formats     
   3.2 Ad Formats Guidelines & Best Practices     
4. AdWords Targeting and Placements  
   4.1 Overview of Targeting and Placements     
   4.2 Keywords and Keyword Targeting     
   4.3 AdWords Language & Location Targeting     
   4.4 Placement Targeting for the Display Network     
   4.5 Location Extensions     
5. AdWords Bidding and Budgeting  
   5.1 Overview of Bidding     
   5.2 Overview of Budgets     
6. Policies and Ad Quality Topics  
   6.1 AdWords Policies     
   6.2 Ad and Site Quality     
   6.3 Invalid Clicks Issues     
7. AdWords Billing and Payments  
   7.1 Overview of Billing and Payments     
   7.2 AdWords Billing - Postpay Options     
   7.3 AdWords Billing - Prepay Options     
   7.4 AdWords Billing - Monthly Invoicing     
8. Display Advertising on the Google Display Network  
   8.1 Communicating Value of Display and the Google Display Network     
   8.2 Plan a Campaign     
   8.3 Generate Creatives     
   8.4 Implement a Campaign and Ad Groups     
   8.5 Measure Performance     
   8.6 Optimize and Refine     
9. Display Advertising on YouTube  
   9.1 Communicating the Value of Display on YouTube     
   9.2 Plan a Campaign     
   9.3 Generate Creatives     
   9.4 Implement a Campaign and Ad Groups     
   9.5 Measure Performance     
   9.6 Optimize and Refine     
10. AdWords Tools  
   10.1 Overview of AdWords Tools     
   10.2 AdWords Editor     
11. Performance Monitoring and Conversion Tracking  
   11.1 Overview of Performance Monitoring and Conversion Tracking     
   11.2 AdWords Reporting     
   11.3 Conversion Tracking Basics     
   11.4 Advanced Conversion Tracking and Best Practices     
12. Google Analytics  
   12.1 Overview of Google Analytics     
   12.2 Getting Started with Google Analytics     
   12.3 Google Analytics Goals and Funnels     
   12.4 Google Analytics Filters     
   12.5 Overview of Google Analytics Reporting     
   12.6 Google Analytics Report Types     
   12.7 Related Google Analytics Tools and Services     
   12.8 Driving Improvements with Google Analytics Data     
13. Optimizing Performance  
   13.1 Overview of Optimization     
   13.2 Optimizing AdWords Campaigns and Ad Groups     
   13.3 Optimizing Websites and Landing Pages     
   13.4 About Google Website Optimizer     
   13.5 Using Google Website Optimizer     
   13.6 Optimizing for Greater Conversions     
14. Managing Multiple Accounts  
   14.1 Overview of Managing Multiple Accounts     
   14.2 Managing Accounts with My Client Center (MCC)     
   14.3 Using AdWords API     
15. Selling and Representing AdWords  
   15.1 The AdWords Value Proposition     
   15.2. Selling the Benefits of AdWords     
   15.3 Maintaining Client Relationships

 

Μεθοδολογία Υλοποίησης Σεμιναρίου & Οπτικοακουστικά Μέσα

Πριν την έναρξη του προγράμματος ειδικά ερωτηματολόγια ανάλυσης αναγκών αποστέλλονται σε όλους τους υποψήφιους συμμετέχοντες προκειμένου να γίνει η καταγραφή των εξής στοιχείων:

  • Ακαδημαϊκό Υπόβαθρο
  • Επαγγελματική Εμπειρία στην προηγούμενη καριέρα
  • Τρέχουσα θέση στην Επιχείρηση
  • Εμπειρία σχετικά με το Image Making / Προσδοκίες που επιθυμείτε να καλύψει το σεμινάριο

 Άλλες παρατηρήσεις σχετικά με την υλοποίηση του Σεμιναρίου

  Για την πρακτική εξάσκηση αξιοποιούνται σύγχρονοι Η/Υ Desktops - Laptops.

 

  Έντυπο Υλικό

  • Σημειώσεις Εισηγητή

Υπηρεσίες Catering - Coffee Break

Για τα σεμινάρια που διοργανώνονται πρωϊνές ώρες (10.00-18.00) προσφέρονται 2 Coffee Break με χυμό και βουτήματα (ένα κατά την άφιξή σας και ένα μετά το γεύμα) ενώ το μεσημέρι προσφέρεται καθιστό γεύμα με αναψυκτικό. Για τα σεμινάρια που διοργανώνονται απογευματινές ώρες (17.30-21.30 μμ) προσφέρονται Coffee Break, χυμός και βουτήματα καθόλη την διάρκεια του σεμιναρίου.

 Σχόλια - Παρατηρήσεις

Το σεμινάριο στηρίζεται σε ενεργητικές εκπαιδευτικές τεχνικές και όλες οι θεωρητικές ενότητες υποστηρίζονται με πρακτικές ασκήσεις και role playing.

Text/HTML

Ελαχιστοποίηση

 

 Σχετικά Σεμινάρια

Google Adwords   ||  Search Engine Marketing και Optimization  ||  e-mail και SMS Marketing  ||  Δημιουργία blog με το WordPress  ||  Web Site Analytics και Usability Improvement  ||  Δημιουργία Portals με το DotNetNuke (DNN)  ||  Διαχείριση DotNetNuke (Επίπεδο ΙΙ)  ||  Εργαλεία και εφαρμογές Social Media  ||  Google Adwords Certification : Exam Preparation

Εκδηλώστε Ενδιαφέρον

Ελαχιστοποίηση

Πληροφορίες

Ελαχιστοποίηση

Επικοινωνία

Ελαχιστοποίηση

  Q-Training  Αθήνα: Εκπαιδευτικό Κέντρο: Καλλιρρόης 85, 117 45, Νέος Κόσμος (100μ από Metro Fix), Κεντρικά Γραφεία: Ηρακλέους 11, 117 43, Νέος Κόσμος Τηλ. Κέντρο: 210 9244468  Fax. 210 9244510 e-mail: info@q-training.gr   Θεσσαλονίκη: Τηλ. 23920 92542, Fax. 23920 92543, Ιωάννινα: Πλατεία Ομήρου 12, Τηλ. 2651067888 Σύρος: Αντώνιος Βουτσίνος, Φολεγάνδρου 17, Τηλ. 2281086844

Αρχική | Προγραμματισμένα Σεμινάρια | Δομή Site