Σεμινάρια >> Σεμινάρια Διοίκησης Επιχειρήσεων >> Σεμινάρια Πωλήσεων >> Πωλήσεις με αμοιβαίο όφελος για την Επιχείρηση

Σεμινάριο Win-Win Sales - Πωλήσεις με αμοιβαίο όφελος για την Επιχείρηση και τον πελάτη

Ελαχιστοποίηση

 Σκοπός Σεμιναρίου

Η κατανόηση του σύγχρονου τρόπου πωλήσεων όπου το όφελος της επιχείρησής μας περνάει μέσα από το όφελος που αποκομίζουν οι πελάτες από τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα μας.

 Το σεμινάριο Απευθύνεται

Απευθύνεται σε στελέχη πωλήσεων αλλά και Διευθυντικά Στελέχη Πωλήσεων και Στελέχη Εμπορικής Διεύθυνσης.

 Διάρκεια Σεμιναρίου

 Το σεμινάριο διαρκεί16 ώρες

 Προϋποθέσεις Συμμετοχής στο Σεμινάριο

 Η συμμετοχή στο σεμινάριο προϋποθέτει επαγγελματική εμπειρία.  

 Συνοπτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου

  • Βασικές αρχές των Win-Win Πωλήσεων Κίνητρα για τα στελέχη πωλήσεων

  • Account Managers

  • Αλλαγή νοοτροπίας και κατανόηση της νέας πελατοκεντρικής αντίληψης

  • Θετικό Management προς τα στελέχη πωλήσεων

  • Βασικά Χαρακτηριστικά

  • Δυσκολίες Εφαρμογής

  • Μείωση των αποχωρήσεων από το τμήμα των στελεχών πωλήσεων

  • Coaching Στελεχών Πωλήσεων

  • Τεχνικές Βελτίωσης της απόδοσης των Στελεχών Πωλήσεων και επίτευξης των στόχων

  • Το Customer Care ως μέσο για την διαχρονική αύξηση των πωλήσεων

  • Κατανόηση κριτηρίων επιτυχίας των πελατών

  • Ανάλυση αγοράς πελατών

  • Ανάλυση Ανταγωνισμού

  • Πώληση με σκοπό την υποστήριξη του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος του πελάτη

  • Επίπεδα Σχέσεων με τους πελάτες

  • Target Prospect

  • Prospect Customer

  • Customer

  • Client

  • Supporter

  • Advocate

  • Partner Customer Relationship Management.

Μεθοδολογία Υλοποίησης Σεμιναρίου & Οπτικοακουστικά Μέσα

Πριν την έναρξη του προγράμματος ειδικά ερωτηματολόγια ανάλυσης αναγκών αποστέλλονται σε όλους τους υποψήφιους συμμετέχοντες προκειμένου να γίνει η καταγραφή των εξής στοιχείων:

  • Ακαδημαϊκό Υπόβαθρο
  • Επαγγελματική Εμπειρία στην προηγούμενη καριέρα
  • Τρέχουσα θέση στην Επιχείρηση
  • Προσδοκίες που επιθυμείτε να καλύψει το σεμινάριο
  • Άλλες παρατηρήσεις σχετικά με την υλοποίηση του Σεμιναρίου

 Έντυπο Υλικό

  • Σημειώσεις Εισηγητή και Βιβλίο του Εμπορίου.

Υπηρεσίες Catering - Coffee Break

Για τα σεμινάρια που διοργανώνονται πρωϊνές ώρες (09.00-17.00) προσφέρονται 2 Coffee Break με χυμό και βουτήματα (ένα κατά την άφιξή σας και ένα μετά το γεύμα) ενώ το μεσημέρι προσφέρεται καθιστό γεύμα με αναψυκτικό. Για τα σεμινάρια που διοργανώνονται απογευματινές ώρες (17.30-21.30 μμ) προσφέρονται Coffee Break, χυμός και βουτήματα καθόλη την διάρκεια του σεμιναρίου.

 Σχόλια - Παρατηρήσεις

Το σεμινάριο στηρίζεται σε ενεργητικές εκπαιδευτικές τεχνικές.

Text/HTML

Ελαχιστοποίηση

 

 Σχετικά Σεμινάρια

Τεχνικές Πωλήσεων στο κατάστημα λιανικής   ||  Πωλήσεις με αμοιβαίο όφελος για την Επιχείρηση   ||  Αποτελεσματικές Πωλήσεις στο Κατάστημα Λιανικής   ||  Οργάνωση και Διοίκηση καταστήματοςΛιανικής Πώλησης  ||  Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Λιανικής Πώλησης   ||  Στρατηγικές Κατηγοριοποίησης Πελατών  ||  Ο αποτελεσματικός πωλητής σε B2B περιβάλλον  ||  Οικονομικά για Πωλητές   ||  Presentation Skills για Sales Executives  ||  Τεχνικές Είσπραξης Οφειλών   ||  Καθορισμός Στόχων για την Επιτυχία (Goals Setting)  ||  Πωλήσεις στο Εξωτερικό : Εξαγωγές  ||  Διαχείριση Μεγάλων και Σημαντικών Πελατών   ||  Executive Selling : Workshop για Στελέχη Πωλήσεων  ||  Αποτελεσματικές Σύγχρονες Τεχνικές Πωλήσεων  ||  Τηλεφωνικές Πωλήσεις (Telesales)

Εκδηλώστε Ενδιαφέρον

Ελαχιστοποίηση

Πληροφορίες

Ελαχιστοποίηση

Επικοινωνία

Ελαχιστοποίηση

  Q-Training  Αθήνα: Εκπαιδευτικό Κέντρο: Καλλιρρόης 85, 117 45, Νέος Κόσμος (100μ από Metro Fix), Κεντρικά Γραφεία: Ηρακλέους 11, 117 43, Νέος Κόσμος Τηλ. Κέντρο: 210 9244468  Fax. 210 9244510 e-mail: info@q-training.gr   Θεσσαλονίκη: Τηλ. 23920 92542, Fax. 23920 92543, Ιωάννινα: Πλατεία Ομήρου 12, Τηλ. 2651067888 Σύρος: Αντώνιος Βουτσίνος, Φολεγάνδρου 17, Τηλ. 2281086844

Αρχική | Προγραμματισμένα Σεμινάρια | Δομή Site