Νέες τάσεις στο Merchandising
Ανάγκες και συμπεριφορά του πελάτη καταστημάτων λιανικής
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ RETAIL MERCHANDISING ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Σχεδιασμός, τακτοποίηση και καθορισμός σημείων πώλησης με βάση τις νέες τάσεις του Fashion Merchandising
Τοποθεσία Προϊόντων
Πρόσβαση στα σημεία που παρουσιάζονται Προϊόντα Αγορές με βάση το ένστικτο
ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ
Βασικά χαρακτηριστικά και συμπεριφορά του επιτυχημένου πωλητή καταστήματος λιανικής πώλησης ενδυμάτων.
Τεχνικές λιανικών πωλήσεων (Role Playing).
Βασικές αρχές εξυπηρέτησης πελατών στο κατάστημα
Διαχείριση δύσκολων πελατών
ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ
Αποτελεσματική διαχείριση του χώρου, σχεδίων και χρωμάτων
Παρουσίαση σε Ράφια
Παρουσίαση στο Δάπεδο
Παρουσίαση στη Βιτρίνα
Παρουσίαση έξω από το Κατάστημα
Άλλες Παρουσιάσεις
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΘΕΜΑΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ MERCHANDISE MANAGEMENT
Πρόβλεψη Πωλήσεων
Προώθηση Πωλήσεων
Pricing Πλάνο για το Επίπεδο των Εμπορευμάτων (Inventory control & Planning)
Διαχείριση μειωμένων Πωλήσεων
Οργάνωση και προγραμματισμός Αγοράς Προϊόντων
Στόχοι Κερδών.
ΟΙ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΓΟΡΑΣ
Έρευνα
Αξιολόγηση
Επιλογή
Επανασκόπηση
ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΙΑΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ MARKETING
Διαφήμιση στο κατάστημα
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ CROSS SELLING: H ΜΙΑ ΠΩΛΗΣΗ, ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΝΕΑ ΠΩΛΗΣΗ ΑΓΟΡΕΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΕΝΣΤΙΚΤΟ – ΒΑΣΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM)