Σεμινάρια >> Σεμινάρια Διοίκησης Επιχειρήσεων >> Σεμινάρια Marketing >> Διαμόρφωση Τιμολογιακής Πολιτικής

Σεμινάριο Διαμόρφωση Τιμολογιακής Πολιτικής - Απόκτηση και διατήρηση Ανταγωνιστικού Πλεονεκτήματος

Ελαχιστοποίηση

Σκοπός Σεμιναρίου

Η κατανόηση των επιλογών διαμόρφωσης τιμολογιακών πολιτικών και των στόχων τους. Επίσης η κατανόηση των βασικών συστατικών μιας επιτυχημένης και αποτελεσματικής για την επιχείρηση τιμολογιακής πολιτικής.

  Το σεμινάριο Απευθύνεται

Σε στελέχη που ασχολούνται με την διαμόρφωση τιμολογιακής πολιτικής της Επιχείρησης με στόχο την απόκτηση και διατήρηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος σε αγορές που οι τιμές αποτελούν κυρίαρχο στοιχείο προσέλκυσης πελατών.

 Διάρκεια Σεμιναρίου

  Το σεμινάριο διαρκεί 16 ώρες

 Προϋποθέσεις Συμμετοχής στο Σεμινάριο

 Η συμμετοχή στο σεμινάριο προϋποθέτει επαγγελματική εμπειρία.  

 Συνοπτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου

  • Στρατηγικοί Στόχοι Τιμολογιακής Πολιτικής

  • Η επιλογή της τιμολογιακής πολιτικής και οι στόχοι της

  • Αυξάνοντας την αξία των shareholders,

  • Economic Value Added (EVA)

  • Σύνοψη των βασικών συστατικών της αποτελεσματικής τιμολογιακής πολιτικής

  • Κλασσικές πρακτικές τιμολογιακής πολιτικής.

  • Η χρήση και οι αδυναμίες τους

  • BE Ανάλυση - how best to do it

  • Οι παγίδες των cost plus, marginal pricing, και activity based costing

  • Ανάλυση Αγοράς

  • Ανάλυση της καμπύλης ζήτησης

  • Το προφίλ των πελατών

  • Δυνατότητες επιρροής της ζήτησης των πελατών

  • Κριτήρια Επιλογής : Επιρροή προς τον αγοραστή Ανάλυση του Ανταγωνισμού

  • Πληροφορίες για την αγορά

  • Πλεονεκτήματα των ανταγωνιστών

  • Εργαλεία conjoint

  • Ανάλυση Παρακολούθηση και μέτρηση αυτού που οι πελάτες ορίζουν ως "αξία"

  • Τμηματοποίηση της αγοράς για βέλτιστα αποτελέσματα της τιμολογιακής πολιτικής

  • Οι βασικές στρατηγικές τιμολογιακής πολιτικής στις διάφορες αγορές

  • Positioning της τιμής (brand mapping κλπ.) price skimming premium pricing barrier pricing predatory pricing penetration pricing line pricing bait pricing shepherd pricing overlap pricing dual or multiple pricing relationship / partnership pricing

  • Τακτικές Τιμολογιακής Πολιτικής

  • Δομές Κόστους

  • Βραχυπρόθεσμα fixed κόστη

  • Μακροπρόθεσμα μεταβλητά κόστη

  • Η ανάγκη να μεγιστοποιήσουμε τα έσοδα για κάθε fixed resource

  • Η ανάγκη για ευελιξία στην τιμολογιακή πολιτική price/volume trade-offs

  • Αντιμετωπίζοντας τον πόλεμο τιμών

  • Ο κύκλος ζωής του προϊόντος και των τιμών

  • Η τιμολογιακή πολιτική και η διάγχυση της καινοτομίας

  • Οι τιμές και η παρουσίαση νέων προϊόντων

  • Οι κίνδυνοι των εκπτώσεων

  • Οι βέλτιστες πολιτικές εκπτώσεων

  • Διαφοροποίηση των τιμών στον χρόνο

  • Νέα και ήδη υπάρχουσα τιμολογιακή πολιτική

  • Τιμολογιακή πολιτική στους Διαγωνισμούς - Πολιτικές και Τακτικές

  • Τιμολογιακή Πολιτική και Αξία added value # value added πως να χρησιμοποιήσετε τις τεχνικές αυτές

  • Η πολυπλοκότητα νέων προϊόντων και υπηρεσιών μέσα από τα μάτια των πελατών

  • Διαφάνεια των τιμών

  • Η γνώση των πελατών για το προϊόν

  • Αξιολόγηση της άποψης των πελατών για την τιμή (value 'trade off' for that 'product')

Μεθοδολογία Υλοποίησης Σεμιναρίου & Οπτικοακουστικά Μέσα

Πριν την έναρξη του προγράμματος ειδικά ερωτηματολόγια ανάλυσης αναγκών αποστέλλονται σε όλους τους υποψήφιους συμμετέχοντες προκειμένου να γίνει η καταγραφή των εξής στοιχείων:

  • Ακαδημαϊκό Υπόβαθρο
  • Επαγγελματική Εμπειρία στην προηγούμενη καριέρα
  • Τρέχουσα θέση στην Επιχείρηση
  • Προσδοκίες που επιθυμείτε να καλύψει το σεμινάριο
  • Άλλες παρατηρήσεις σχετικά με την υλοποίηση του Σεμιναρίου

 Έντυπο Υλικό

  • Σημειώσεις Εισηγητή και Βιβλίο του Εμπορίου.

Υπηρεσίες Catering - Coffee Break

Για τα σεμινάρια που διοργανώνονται πρωϊνές ώρες (09.00-17.00) προσφέρονται 2 Coffee Break με χυμό και βουτήματα (ένα κατά την άφιξή σας και ένα μετά το γεύμα) ενώ το μεσημέρι προσφέρεται καθιστό γεύμα με αναψυκτικό. Για τα σεμινάρια που διοργανώνονται απογευματινές ώρες (17.30-21.30 μμ) προσφέρονται Coffee Break, χυμός και βουτήματα καθόλη την διάρκεια του σεμιναρίου.

 Σχόλια - Παρατηρήσεις

Το σεμινάριο στηρίζεται σε ενεργητικές εκπαιδευτικές τεχνικές

Text/HTML

Ελαχιστοποίηση

 

 Σχετικά Σεμινάρια

Διαμόρφωση Τιμολογιακής Πολιτικής  ||  Βιομηχανικό Marketing  ||  Marketing Υπηρεσιών - Σχεδιασμός, Υλοποίηση  ||  Στρατηγικές Δημιουργίας και Διαχείρισης Brand   ||  Έρευνα Αγοράς : Προετοιμασία και Διεξαγωγή  ||  Fashion Merchandising   ||  Merchandising   ||  Στρατηγικός Σχεδιασμός Media Planning   ||  Έρευνα Μάρκετινγκ & SPSS  ||  Marketing Λιανικού Εμπορίου & Merchandising  ||  Web και Internet Marketing για Στελέχη Marketing  ||  To Merchandising των FMCGs  ||  Στρατηγικός Σχεδιασμός Media Planning  ||  Παραγωγή κειμένων διαφήμισης (Κειμενογραφία Ι)  ||  Visual Merchandising  ||  SMS Marketing

Εκδηλώστε Ενδιαφέρον

Ελαχιστοποίηση

Πληροφορίες

Ελαχιστοποίηση

Επικοινωνία

Ελαχιστοποίηση

  Q-Training  Αθήνα: Εκπαιδευτικό Κέντρο: Καλλιρρόης 85, 117 45, Νέος Κόσμος (100μ από Metro Fix), Κεντρικά Γραφεία: Ηρακλέους 11, 117 43, Νέος Κόσμος Τηλ. Κέντρο: 210 9244468  Fax. 210 9244510 e-mail: info@q-training.gr   Θεσσαλονίκη: Τηλ. 23920 92542, Fax. 23920 92543, Ιωάννινα: Πλατεία Ομήρου 12, Τηλ. 2651067888 Σύρος: Αντώνιος Βουτσίνος, Φολεγάνδρου 17, Τηλ. 2281086844

Αρχική | Προγραμματισμένα Σεμινάρια | Δομή Site