Η απόκτηση γνώσεων στην οργάνωση και λειτουργία των επιχειρήσεων, στην ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών στις λειτουργίες επικοινωνίας και κανόνες συμπεριφοράς με συνεργάτες, πελάτες και στο κοινό. Η αναβάθμιση των γνώσεων και δεξιοτήτων των εργαζομένουν που θα πάρουν μέρος στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, θα ενισχύσει την ανταγωνιστική θέση των επιχειρήσεων στις οποίες απασχολούνται και θα βελτιώσει τις επιχειρηματικές τους δραστηριότητες και τα οικονομικά τους μεγέθη έτσι ώστε: Οι καταρτιζόμενοι να κατανοούν τους μηχανισμούς που διέπουν τη λειτουργία του σημερινού ξενοδοχειακοού περιβάλλοντος.
•Nα έχουν γνώση των σύγχρονων αναγκών και των χαρακτηριστικών των σύγχρονων ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
•Να έρθουν σε επαφή με τις βασικές αρχές του Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ.
•Να καταστούν οι καταρτιζόμενοι ικανοί να προσδιορίζουν τις ανάγκες των πελατών και να εξασφαλίζουν αγαθά και υπηρεσίες.
•Να κατανοήσουν τη σημασία και να είναι σε θέση να εφαρμόσουν τους κανόνες επικοινωνίας και συμπεριφοράς με τους πελάτες σε μία σύγχρονη ξενοδοχειακή επιχείρηση.
•Να κατανοήσουν βασικά θέματα που αφορούν την οργάνωση των επισιτιστικών τμημάτων των ξενοδοχείων (κουζίνα, εστιατόριο, μπαρ, αποθήκη)
•Να έχουν γνώση στις βασικές αρχές καλής εξυπηρέτησης πελατών
•Nα έχουν γνώση θεμάτων που αφορούν την υπηρεσία ορόφων ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, όπως είναι η οργάνωση του τμήματος, τα στοιχεία του δωματίου, η διαδικασία καθαριότητας και τα μέτρα ασφάλειας που πρέπει να τηρούνται
•Nα έχουν γνώση σχετικές με την υγιεινή και ασφάλεια στον εργασιακό χώρο και την εργατική νομοθεσία.