Σεμινάρια >> Με Βάση Μέγεθος, Κλάδο ή Ειδικότητα >> Με βάση κλάδο Επιχείρησης >> Ξενοδοχειακός >> Βασικό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Στελεχών Ξενοδοχείων

Σεμινάριο Βασικό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Στελεχών Ξενοδοχειακών και Τουριστικών Μονάδων

Ελαχιστοποίηση

Σκοπός Σεμιναρίου

Ο ευαίσθητος χώρος του Τουρισμού και της Φιλοξενίας υπήρξε ανέκαθεν η σπονδυλική στήλη της Ελληνικής Οικονομίας αλλά και Πολιτισμού.
Αυτό το καίριο εξαγώγιμο προϊόν, έχει προ πολλού ξεπεράσει το επίπεδο της θάλασσας, του ήλιου, των αρχαιολογικών χώρων και της νυχτερινής ζωής.

Ο ανταγωνισμός έχει ανεβάσει τον πήχη σε άλλα επίπεδα και η χώρα μας δεν θα μπορούσε να μείνει πίσω.

Η Ελλάδα πλέον πρέπει να προσπαθήσει σκληρά για να προσφέρει ένα πληρέστερο και ποιοτικότερο πακέτο υπηρεσιών, έτσι ώστε να ανταποκριθεί στις διαρκώς αυξανόμενες απαιτήσεις της αγοράς.

Είναι γενικώς αποδεκτό ότι όπλο στην μάχη αυτή είναι οι άριστα καταρτισμένοι άνθρωποι, που στελεχώνουν την επιχείρηση. Άλλωστε αυτοί είναι οι απαραίτητοι παράγοντες διαφοροποίησης και απόκτησης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.

 Το σεμινάριο Απευθύνεται

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε Στελέχη και προσωπικό Ξενοδοχειακών - Τουριστικών μονάδων. Ως αποτέλεσμα μετά την εκπαιδευτική διαδικασία έχουμε αυξημένη απόδοση και ενδιαφέρον για δουλειά από πλευράς ανθρώπινου δυναμικού και μεγιστοποίηση της ικανοποίησης από πλευράς του πελάτη.

Διάρκεια Σεμιναρίου

 Το σεμινάριο διαρκεί 16 ώρες

 Προϋποθέσεις Συμμετοχής στο Σεμινάριο

 Η συμμετοχή στο σεμινάριο προϋποθέτει επαγγελματική εμπειρία.  

 Συνοπτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου

Βασικό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Ξενοδοχειακών & Τουριστικών Μονάδων: 
Το παρακάτω εκπαιδευτικό πρόγραμμα είναι μια επιλογή των βασικότερων θεμάτων που απασχολούν τις διοικήσεις και το προσωπικό των ξενοδοχειακών μονάδων σε καθημερινή βάση και έχουν να κάνουν με :
  • Συμπεριφορά
  • Εξυπηρέτηση πελατών
  • Τεχνικές προτεινόμενων πωλήσεων
  • Επικοινωνία & εμφάνιση
Μερος 1ο - Συμπεριφορα
  1. Αρχές επαγγελματικής συμπεριφοράς
  2. Η συμπεριφορά αναπαράγει τη συμπεριφορά
  3. 6 τρόποι να κερδίζεις
  4. Επιλογή θετικής συμπεριφοράς

Μερος 2ο – Εξυπηρετηση πελατων
  1. Εξυπηρέτηση πελατών
  2. Αντιμετώπιση
    1. παραπόνων,
    2. αντιρρήσεων,
    3. δύσκολων πελατών & καταστάσεων
Μερος 3ο – Τεχνικες προτεινομενων πωλησεων
  1. Εκτέλεση και διαδικασία προτεινομένης πώλησης
  2. Εξακρίβωση αναγκών πελατών
  3. Επιτυχημένη παρουσίαση προϊόντων
  4. Παράγοντες επηρεασμού καταναλωτών
Μέρος 4ο – Επικοινωνια & εμφανιση
  1. Αρχές επαγγελματικής επικοινωνίας
  2. Δημιουργία 1ης εντύπωσης
  3. Οπτική επικοινωνία
  4. Χαιρετισμός
  5. Σωστή ενδυμασία στην εργασία

Μεθοδολογία Υλοποίησης Σεμιναρίου & Οπτικοακουστικά Μέσα

Πριν την έναρξη του προγράμματος ειδικά ερωτηματολόγια ανάλυσης αναγκών αποστέλλονται σε όλους τους υποψήφιους συμμετέχοντες προκειμένου να γίνει η καταγραφή των εξής στοιχείων:

  • Ακαδημαϊκό Υπόβαθρο
  • Επαγγελματική Εμπειρία στην προηγούμενη καριέρα
  • Τρέχουσα θέση στην Επιχείρηση
  • Προσδοκίες που επιθυμείτε να καλύψει το σεμινάριο
  • Άλλες παρατηρήσεις σχετικά με την υλοποίηση του Σεμιναρίου

 Έντυπο Υλικό

  • Σημειώσεις Εισηγητή και Βιβλίο του Εμπορίου.

Υπηρεσίες Catering - Coffee Break

Για τα σεμινάρια που διοργανώνονται πρωϊνές ώρες (09.00-17.00) προσφέρονται 2 Coffee Break με χυμό και βουτήματα (ένα κατά την άφιξή σας και ένα μετά το γεύμα) ενώ το μεσημέρι προσφέρεται καθιστό γεύμα με αναψυκτικό. Για τα σεμινάρια που διοργανώνονται απογευματινές ώρες (17.30-21.30 μμ) προσφέρονται Coffee Break, χυμός και βουτήματα καθόλη την διάρκεια του σεμιναρίου.

 Σχόλια - Παρατηρήσεις

Το σεμινάριο στηρίζεται σε ενεργητικές εκπαιδευτικές τεχνικές.

Text/HTML

Ελαχιστοποίηση

 

 Σχετικά Σεμινάρια

Βασικό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Στελεχών Ξενοδοχείων  ||  Front Desk: Υποδοχή και Εξυπηρέτηση στο Ξενοδοχείο  ||  Οροφοκομία (HouseKeeping)  ||  Πυρασφάλεια και Παροχή Πρώτων Βοηθειών  ||  Διατμηματική Συνεργασία (Team Working)  ||  Τεχνικές Πωλήσεων για τμήματα Κρατήσεων  ||  Τεχνικές Πωλήσεων Ξενοδοχειακών Υπηρεσιών  ||  Αποτελεσματική Επικοινωνία και Συμπεριφορά  ||  Παροχή Πρώτων Βοηθειών για Υπαλλήλους Ξενοδοχείων  ||  Σύγχρονες τεχνικές παρασκευής coctails  ||  Αρχές Επιτυχημένης Εμφάνισης (Image Making)  ||  Ασφάλεια και Υγιεινή Τροφίμων (Ε.Φ.Ε.Τ - HACCP)  ||  Εστιατορική Τέχνη  ||  Βασικές Αρχές Οινολογίας  ||  Στρατηγικός Σχεδιασμός Εισοδήματος (Yield Mgmt)  ||  Αγγλικά για καμαριέρες  ||  Διαχείριση εγκατάστασης Φυσικού Αερίου   ||  Εξυπηρέτηση Πελατών για Υπαλλήλους Εστιατορίων

Εκδηλώστε Ενδιαφέρον

Ελαχιστοποίηση

Πληροφορίες

Ελαχιστοποίηση

Επικοινωνία

Ελαχιστοποίηση

  Q-Training  Αθήνα: Εκπαιδευτικό Κέντρο: Καλλιρρόης 85, 117 45, Νέος Κόσμος (100μ από Metro Fix), Κεντρικά Γραφεία: Ηρακλέους 11, 117 43, Νέος Κόσμος Τηλ. Κέντρο: 210 9244468  Fax. 210 9244510 e-mail: info@q-training.gr   Θεσσαλονίκη: Τηλ. 23920 92542, Fax. 23920 92543, Ιωάννινα: Πλατεία Ομήρου 12, Τηλ. 2651067888 Σύρος: Αντώνιος Βουτσίνος, Φολεγάνδρου 17, Τηλ. 2281086844

Αρχική | Προγραμματισμένα Σεμινάρια | Δομή Site