Σεμινάρια >> Με Βάση Μέγεθος, Κλάδο ή Ειδικότητα >> Με βάση κλάδο Επιχείρησης >> Ξενοδοχειακός >> Τεχνικές Πωλήσεων για τμήματα Κρατήσεων

Σεμινάριο : Τεχνικές Πωλήσεων για Στελέχη Τμημάτων Κρατήσεων

Ελαχιστοποίηση

Σκοπός Σεμιναρίου

Οι πωλήσεις σε μία επιχείρηση δεν αφορούν μόνο στο τμήμα πωλήσεων. Κάθε εργαζόμενος τη στιγμή που έρχεται σε επικοινωνία με έναν πελάτη έχει τη δυνατότητα να συμβάλλει στην πώληση αν όχι άμεσα, τουλάχιστον έμμεσα. Στο χώρο των ξενοδοχείων ιδιαίτερα, εμφανίζεται ένας ολόκληρος τομέας πωλήσεων σε τμήμα που κατά κανόνα δεν υποστηρίζει κάτι τέτοιο. Στο τμήμα των κρατήσεων λοιπόν υπάρχει η δυνατότητα πώλησης (και κατά συνέπεια αύξησης του εισοδήματος της ξενοδοχειακής μονάδας) σε κάθε επαφή του υπεύθυνου με τον πελάτη.

Στο τέλος της εκπαίδευσης οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση:

  • Να αντιληφθούν τη σημασία του ρόλου τους ως πωλητές.
  • Να γνωρίζουν μεθόδους και τεχνικές για να εξασφαλίζουν την αύξηση των ευκαιριών πώλησης μέσα στην ξενοδοχειακή μονάδα.
  • Να αναγνωρίζουν τις ανάγκες των πελατών και να τις μετατρέπουν σε ευκαιρίες για πώληση μέσα από μια σειρά ενεργειών και επιχειρημάτων που θα παρουσιάζουν τα οφέλη που έχουν να κερδίσουν.
  • Να εφαρμόζουν με ευκολία τις τεχνικές και να τις χρησιμοποιήσουν άμεσα στην εργασία τους.

 Το σεμινάριο Απευθύνεται

Το πρόγραμμα αυτό απευθύνεται σε ξενοδοχοϋπαλλήλους του τμήματος κρατήσεων (receptionists).

Διάρκεια Σεμιναρίου

 Το σεμινάριο διαρκεί 16 ώρες

 

 Προϋποθέσεις Συμμετοχής στο Σεμινάριο

 Η συμμετοχή στο σεμινάριο προϋποθέτει (έστω και μικρή) επαγγελματική εμπειρία.  

 

 Συνοπτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου

    • Τύποι πελατών και πώς να τους αναγνωρίζετε
    • Ανάγκες πελατών και πώς να τις διαβλέπετε
    • Βασικές αρχές επιτυχημένων πωλήσεων
    • Σημασία της καλής γνώσης του προϊόντος για μια επιτυχημένη πώληση
    • Ενσωματώνοντας το “up-selling” σαν μέρος της διαδικασίας του check-in
    • Χρησιμοποιώντας τις τεχνικές “up-selling” για την προώθηση δωματίων υψηλότερης κατηγορίας
    • Χρησιμοποιώντας ελκυστικές περιγραφές δωματίων για να κερδίσετε τον πελάτη και να προχωρήσει στην κράτηση
    • Πώς να αναγνωρίζετε ευκαιρίες για cross selling
    • Η σημασία του cross selling για όλη την ξενοδοχειακή μονάδα
    • Κερδίστε έδαφος μπροστά στον ίδιο τον πελάτη, χρησιμοποιώντας cross selling techniques.

Μεθοδολογία Υλοποίησης Σεμιναρίου & Οπτικοακουστικά Μέσα

Πριν την έναρξη του προγράμματος ειδικά ερωτηματολόγια ανάλυσης αναγκών αποστέλλονται σε όλους τους υποψήφιους συμμετέχοντες προκειμένου να γίνει η καταγραφή των εξής στοιχείων:

  • Ακαδημαϊκό Υπόβαθρο
  • Επαγγελματική Εμπειρία στην προηγούμενη καριέρα
  • Τρέχουσα θέση στην Επιχείρηση
  • Προσδοκίες που επιθυμείτε να καλύψει το σεμινάριο
  • Άλλες παρατηρήσεις σχετικά με την υλοποίηση του Σεμιναρίου

 Έντυπο Υλικό

  • Σημειώσεις Εισηγητή και Βιβλίο του Εμπορίου.

     

Υπηρεσίες Catering - Coffee Break

Για τα σεμινάρια που διοργανώνονται πρωϊνές ώρες (09.00-17.00) προσφέρονται 2 Coffee Break με χυμό και βουτήματα (ένα κατά την άφιξή σας και ένα μετά το γεύμα) ενώ το μεσημέρι προσφέρεται καθιστό γεύμα με αναψυκτικό. Για τα σεμινάρια που διοργανώνονται απογευματινές ώρες (17.30-21.30 μμ) προσφέρονται Coffee Break, χυμός και βουτήματα καθόλη την διάρκεια του σεμιναρίου.

 

 Σχόλια - Παρατηρήσεις

Το σεμινάριο στηρίζεται σε ενεργητικές εκπαιδευτικές τεχνικές.

Text/HTML

Ελαχιστοποίηση

 

 Σχετικά Σεμινάρια

Βασικό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Στελεχών Ξενοδοχείων  ||  Front Desk: Υποδοχή και Εξυπηρέτηση στο Ξενοδοχείο  ||  Οροφοκομία (HouseKeeping)  ||  Πυρασφάλεια και Παροχή Πρώτων Βοηθειών  ||  Διατμηματική Συνεργασία (Team Working)  ||  Τεχνικές Πωλήσεων για τμήματα Κρατήσεων  ||  Τεχνικές Πωλήσεων Ξενοδοχειακών Υπηρεσιών  ||  Αποτελεσματική Επικοινωνία και Συμπεριφορά  ||  Παροχή Πρώτων Βοηθειών για Υπαλλήλους Ξενοδοχείων  ||  Σύγχρονες τεχνικές παρασκευής coctails  ||  Αρχές Επιτυχημένης Εμφάνισης (Image Making)  ||  Ασφάλεια και Υγιεινή Τροφίμων (Ε.Φ.Ε.Τ - HACCP)  ||  Εστιατορική Τέχνη  ||  Βασικές Αρχές Οινολογίας  ||  Στρατηγικός Σχεδιασμός Εισοδήματος (Yield Mgmt)  ||  Αγγλικά για καμαριέρες  ||  Διαχείριση εγκατάστασης Φυσικού Αερίου   ||  Εξυπηρέτηση Πελατών για Υπαλλήλους Εστιατορίων

Εκδηλώστε Ενδιαφέρον

Ελαχιστοποίηση

Πληροφορίες

Ελαχιστοποίηση

Επικοινωνία

Ελαχιστοποίηση

  Q-Training  Αθήνα: Εκπαιδευτικό Κέντρο: Καλλιρρόης 85, 117 45, Νέος Κόσμος (100μ από Metro Fix), Κεντρικά Γραφεία: Ηρακλέους 11, 117 43, Νέος Κόσμος Τηλ. Κέντρο: 210 9244468  Fax. 210 9244510 e-mail: info@q-training.gr   Θεσσαλονίκη: Τηλ. 23920 92542, Fax. 23920 92543, Ιωάννινα: Πλατεία Ομήρου 12, Τηλ. 2651067888 Σύρος: Αντώνιος Βουτσίνος, Φολεγάνδρου 17, Τηλ. 2281086844

Αρχική | Προγραμματισμένα Σεμινάρια | Δομή Site